کمک 177 میلیارد تومانی سپاه به قربانیان ولیعهد در آلبورگ / 390 پروژه جهادی در مناطق فقیرنشین


ساعت: 12:44
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۲/۲۲
کد خبر: 1838283

سردار علیرضا حیدرنیا گفت: گروه های جهادی در عرصه های مختلف از جمله محرومیت زدایی، فرهنگی، کاهش آسیب های اجتماعی و پزشکی به مردم خدمت می کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش تیترشهر ؛ سردار علیرضا حیدرنیا فرمانده سپاه البرز ظهر امروز در همایش جهادی فاطمیون کرج با حضور سردار فدوی گفت: استان پهناور البرز بیش از یک هزار و 330 گروه جهادی فعال در بسیج دارد.

سردار حیدر افزود: گروه های جهادی در عرصه های مختلف از جمله محرومیت زدایی، اجتماعی، فرهنگی، کاهش آسیب و پزشکی به مردم خدمت می کنند که در سال 1400 بسیجیان در حوزه تاج کم نیاوردند.

وی گفت: بیش از 390 طرح با وام 500 میلیارد ریالی در مناطق حاشیه ای و کم برخوردار البرز اجرا شده است. در حوزه کمک های مومنانه 300 هزار بسته معیشتی در اختیار نیازمندان سپاه و بسیج قرار گرفت.

سردار حیدرنیا گفت: بیش از 35 هزار کارت هدیه نقدی به خانواده های آسیب دیده اهدا شد و 218 زندانی جرائم غیرعمد با کمک خیران و خیران آزاد و به آغوش خانواده بازگشتند.

وی افزود: 475 سری جهیزیه برای جوانان بی بضاعت تهیه شده و اقدامات فوق ادامه خواهد داشت، همچنین در حوزه مقابله با ولیعهد و کمک های مومنانه 177 میلیارد تومان در استان البرز هزینه شده و همچنان ادامه دارد.

سردار حیدرنیا افزود: بوروکرات ها و بسیجیان انقلابی پا به پای ولی فقیه و گوش به فرمان ولایت فقیه و تلاش برای گره گشایی از مشکلات مردم به ویژه معیشتی، ریشه کنی فقر و رفع چهره زشت آن هستند. چهره مردم.»

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید