کمیسیون انضباطی استقلال؟ خبر بد برای فرهاد مجیدی

کمیسیون انضباطی استقلال؟  خبر بد برای فرهاد مجیدی

تبعات دیدار استقلال و نساج برای استقلال ادامه دارد. این تیم با شکست مقابل حریف شمالی خود در جام حذفی و حذف از گردونه رقابت ها، اکنون در آستانه یک رویداد چالش برانگیز دیگر قرار دارد. در ادامه این دیدار فرهاد مجیدی، سرمربی استقلال در سخنانی جنجالی به داور دهه 80 اشاره کرد و برای او از کلمه شیتیل گیر استفاده کرد و مدعی شد که همان مرد امروز در رده بندی داوران نقش داشته است.

از سوی دیگه، بازی استقلال مأیوس کننده بود. بر همین اساس برخی رسانه ها از احتمال مجازات دو بازیکن استقلال در آستانه بازی با سپاهان خبر دادند که سیلوا از بازی با سپاهان محروم می شود و در صورت از دست دادن یک چشم، استقلال برای این دیدار با کمبود مدافع مواجه خواهد شد.

از سوی دیگر پس از اظهارات مجیدی درباره داوران لیگ برتری و کارشناس داوری که در کمیسیون داوری نیز حضور دارد، هداد افشاریان از سرمربی استقلال شکایت کرد. رئیس هیئت منصفه از شکایت کمیسیون از فرهاد مجیدی در کمیسیون انضباطی خبر داد که باید به موضوع رسیدگی شود. با توجه به شایعات مطرح شده درباره شکایت داور از فرهاد مجیدی، لوایح دفاعی کامل و مستدلی تدوین شده و کمیته حقوقی استقلال باید برای جلوگیری از محرومیت سرمربی این باشگاه در آستانه بازی با سپاهان، قاطعانه از سرمربی این تیم دفاع کند. در این زمینه گفته می شود که فرهاد تهدیدی جدی نخواهد بود. چون نامی از کسی نبرده و بعید است سرمربی استقلال در این زمینه در خطر باشد.

منبع: دانشمندان

دیدگاهتان را بنویسید