کنایه از عهدنامه بیرانوند

روزبه چشمی بازیکن تیم فوتبال استقلال در حاشیه تمرین امروز آبی ها و در جمع خبرنگاران گفت: وضعیت تیم ما مساعد نیست. این اتفاقاتی که برای استقلال رخ می دهد و فاجعه ای که رخ می دهد به چندین استاد نیاز دارد که در پشت صحنه استادانه کار کنند و این اتفاقات را رقم بزنند.

وی ادامه داد: سال گذشته سه مدیر عامل را تغییر دادیم. هر چه گفتیم بهانه ای شد برای باخت و نبردن جام. حالا فصل شروع شده و تاکنون سابقه ای مبنی بر استعفای مدیران تیم در شروع نقل و انتقالات وجود ندارد. بعد می آیند و یک سری قوانین 12 و 15 میلیاردی استقلال را انجام می دهند. منظورم این است که آیا مردم واقعا فکر می‌کنند که بازیکنان سایر باشگاه‌ها هم همین رقم را دارند؟ سپاهان، پرسپولیس، تراکتور و… با همین مهره ها بازیکن جذب می کنند یا این قوانین فقط برای استقلال است؟

گفت: بعدا می گویند نقل و انتقالات استقلال خوب نیست. خب معلومه وقتی رقم پیشنهادی استقلال 15 و 20 میلیارد با باشگاه های دیگه فرق داره کدوم بازیکن میاد اینجا؟ وقتی مشکلاتی را می بیند معلوم است که نمی آید. بازیک که به جلسه می آید یک رقم از استقلال می گیرد و وقتی به باشگاه دیگری می رود با دو سه بار قرارداد می بندد. قطعا در این صورت بازیکن به آن تیم می رود.

کنایه از عهدنامه بیرانوند

وی در خصوص اینکه از بازیکنان استقلال خواسته شد قراردادشان را کاهش دهند، پاسخ داد: باز هم می گویم فکر می کنم این قوانین فقط مختص باشگاه ماست و جای دیگری نیست. یک بازیکن می آمد اینجا، همه برنامه ها، همه افرادی که هستند و همه افرادی که با فوتبال و ورزش مرتبط هستند یا نیستند درگیر این موضوع بودند.

چسمی درباره اعتراض هواداران به این وضعیت گفت: این کمترین حق آنهاست. اگر قوانینی وجود دارد، بگذارید برای همه باشد. بعد آیا با این شرایط امکان استعفای مدیرعامل و معاون ما وجود دارد؟ ما بارها در این مورد صحبت کرده ایم. ما هر سال چندین مدیر عامل را تغییر می دهیم و بسیار نادر است که یک مدیرعامل کل فصل را مدیریت کرده باشد. واقعا عجیب است که برای استقلال اتفاقات جدید و عجیبی خلق می کنید. اگر با این تیم مشکل دارید باشگاه را کاملا منحل کنید و بگذارید تیم دیگری جای ما بیاید و در لیگ برتر بازی کند.

دیدگاهتان را بنویسید