دریافت 10 میلیارد عهدنامه برای مضارب وزارت ورزش نقشی نداشت/ باید 6 ماهه وام را پرداخت کنیم


ساعت: 19:27
تاریخ انتشار: 1401/02/04
کد خبر: 1834183

مدیرعامل پرسپولیس دریافت وام 4 میلیارد تومانی از فدراسیون فوتبال را تایید کرد و گفت: با تامین اعتبار، این پول که به عنوان قرارداد مضارب دریافت شده بود، در اسرع وقت بازپرداخت می شود. “

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه در قالب قرارداد مضاربه 5 میلیارد تن از فدراسیون فوتبال دریافت کرده است، گفت: همانطور که گفته شد، باشگاه پرسپولیس این مبلغ را طی قراردادی با فدراسیون فوتبال دریافت کرده است که ما موظف به انجام آن هستیم. ظرف 6 ماه این پول را به حساب FF برگردانید.

وی افزود: زمانی که تیم های بزرگ فوتبال کشور با مشکل مالی مواجه می شوند طبیعی است که یکی از راهکارها رفع موقت مشکل با این نوع قراردادها است.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس ادامه داد: باشگاه پرسپولیس نیز مانند سایر باشگاه ها به دلیل مشکلاتی از جمله تبلیغات محیطی و … با فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ ارتباط مالی دارد و طبیعتاً زمانی که مشکلی برای ما پیش می آید، به سراغ فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ می رویم. فدراسیون برای حل مشکل موقت الان هم همین روال طی شده و ما موظفیم ظرف 6 ماه این پول را برگردانیم.

درویش با اشاره به مشکلات به جا مانده در پرسپولیس از سوی مدیریت های گذشته ادامه داد: در آن زمان پرسپولیس در آستانه واگذاری بود و نمی توانستیم نسبت به مشکلات قدیمی بی تفاوت بمانیم. بدهی های قبلی سنگین بود و مشکلات گذشته با دولت در دوره های قبل شرایط نامناسبی را ایجاد کرد و اگر این کمک ها نبود الان شاهد واگذاری پرسپولیس نبودیم.

درویش در پاسخ به این سوال که آیا این کمک ها از سوی وزارت ورزش و جوانان شایعه شده است، گفت: این موضوع اصلا صحت ندارد. ما این پول را تحت عنوان قرارداد و وام از طریق فدراسیون دریافت کردیم و موظف هستیم در مدت زمان مشخصی آن ها را بازپرداخت کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید