حمایت وزارت ورزش از تیم اردبیل در لیگ برتر/ مشکلی با توزیع وام ورزش استان نداریم


ساعت: 19:39
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۱/۲۷
کد خبر: 1822422

وزیر ورزش گفت: وجود تیم های تخصصی نیاز به کادر ورزشی حرفه ای دارد و اگر این اقوام مجبور به حضور در لیگ های برتر باشند از آنها نیز حمایت خواهیم کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش سبلان ما، سیدحمید سجادی امشب در حاشیه سفر به اردبیل در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اردبیل خاستگاه انبوهی از قهرمانان و آثار ارزشمند در ورزش قهرمانی است و قطعا این زمان ادامه خواهد داشت.

وی افزود: چند ماهی است که برنامه ریزی برای بازدید از پروژه های نیمه تمام داریم و البته بخشی از استان را در نظر گرفته ایم و این سفر استانی نیست و در آینده با مردم شریف استان دیدار خواهیم کرد. دوباره در قالب یک سفر استانی.”

وزیر ورزش و جوانان گفت: علاقه مند بودم از پروژه های نیمه تمام بازدید کنم و مطمئناً با حضور میدانی خود به مشکلات این استان درک کامل خواهیم کرد و با توجه به اقلیم این منطقه باید طرح را اجرا کنیم. برنامه توسعه با توجه به شرایط آب و هوایی.”

وی افزود: در تلاش هستیم سالن دو و میدانی را که یکی از استانداردترین طاق های پیست دو و میدانی کشور را دارد، تا فصل دوومیدانی به بهره برداری برسانیم.

سجادی در پاسخ به این سوال که چه میزان وام به استان اعطا شده است، گفت: هنوز در مورد وام به نتیجه نرسیده ایم اما مشکلی برای وام وجود ندارد اما میزان تجهیزات و وام مورد نیاز را لیست می کنیم. رشته ورزشی استان اردبیل .

وی تاکید کرد: از مجموعه ورزشی که مزین به نام اسطوره ارزشمند کشورمان علی دایی است بازدید کردیم و عملیات بازسازی و احیا در حال انجام است اما کار سختی در پیش است.

وی افزود: وجود تیم های تخصصی نیاز به کادر ورزشی حرفه ای دارد و اگر این عزیزان مجبور به حضور در لیگ های بزرگ باشند از آنها حمایت خواهیم کرد. متأسفانه ما در بسیاری از رشته های ورزشی قهرمان نداریم، بنابراین باید لیگ های باشگاهی را تغییر دهیم تا فرزندانمان بتوانند در این زمینه ها حضور داشته باشند تا هواداران شکل بگیرند و جامعه را شاد کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید