خبرنگاران، مشاوران برتر توسعه ورزش/ نگاهی انتقادی به حلقه مفقوده ورزش اردبیل


ساعت: 18:08
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۲۹
کد خبر: 1891234

در بررسی نقش رسانه ها در پیشرفت و تعالی ورزش اردبیل اشاره شد.

رئیس شورای تکواندو استان اردبیل گفت: این خبرنگاران و عکاسانی هستند که با دوربین و قلم و دلسوزی خود در تهیه و تدوین اخبار و مطالب، رزمندگان و قهرمانان را در حافظه تاریخی ملت ثبت می کنند و به صحنه می برند. نمونه ای برای نسل های آینده

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از سبلان ما میزگرد نقش رسانه در تعالی و پیشرفت ورزش صبح امروز با حضور جمعی از خبرنگاران ورزشی با همکاری پایگاه خبری تحلیلی سبلان ما و شورای تکواندو استان اردبیل در محل دفتر هیئت تکواندو استان برگزار شد. .


3ce90a7d 578b 43ea 9c5c f1050b11dde5 خبر خاکستری


تورج خوشروزی سرپرست تیم تکواندو استان اردبیل در این میزگرد به تشریح اهمیت کار رسانه ای برای توسعه ورزش کشتی و قهرمانی استان پرداخت و گفت: بدون کار با رسانه برنامه های ورزشی در کشور دیده نمی شود. جامعه و این روزنامه نگاران هستند که با دوربین و قلم و دلسوزی در تهیه و تنظیم اخبار و مطالب، قهرمانان و دستبردها را در حافظه تاریخی ملت ثبت می کنند و برای نوجوانان و جوانان الگو قرار می دهند.

وی در ادامه سخنان خود به نقش پیشکسوتان ورزش استان در تعالی میادین ورزشی پرداخت و گفت: پیشکسوتان ورزش گنجینه های ماندگاری هستند که با توجه و وساطت به آنها می توان ضمن جلوگیری از غبار فراموشی آنها را به الگو تبدیل کرد. گذشت زمان، برای آینده بی نظیر و جاودانه شد.

خوشروزی اصحاب رسانه را بهترین مشاور برای توسعه میادین ورزشی استان دانست و گفت: خبرنگاران ورزشی و اصحاب رسانه به دلیل اصیل بودن ورزش بینش عمیقی نسبت به نقاط ضعف و قوت ورزش استان دارند. در استان و ارتباط آنها با اقشار مختلف را می توان بهترین مشاور برای توسعه میادین ورزشی دانست.

رئیس هیئت تکواندو استان اردبیل به استفاده از ظرفیت اصحاب رسانه در تیم های ورزشی اشاره کرد و گفت: اصحاب رسانه به ویژه خبرنگاران ورزشی با حضور در روابط عمومی هیات های ورزشی می توانند ضمن ارتقای رشته های ورزشی، ورزشکاران را جذب کنند. شرایط صوتی و تصویری نیز کمک می کند


314d4fd0 9f66 4f64 828f 213aca91d4a7 خبر خاکستری


لزوم توجه تیم های ورزشی به روابط عمومی و خبرنگاران ورزشی

سید خلیل حسینی مدیر خبرگزاری برنا در استان اردبیل نیز با بیان اهمیت کار رسانه ای برای توسعه استان اردبیل گفت: هیات های ورزشی برای روابط عمومی ارزش قائل هستند و از فعالان رسانه ای به ویژه خبرنگاران تکنیکی استفاده می کنند کسانی که با فنون آشنا هستند. خبر می تواند مشکل ورزش استان را حل کند.

وی با بیان اینکه نگاه رسانه ای به ورزش برای توسعه و ارتقای تیم های ورزشی استان اردبیل ضروری است، از مسئولان هیات های ورزشی خواست تا روابط عمومی تیم ها را تقویت کرده و به مقوله اطلاع رسانی در حوزه ورزش نگاه کنند. ضمن فراهم نمودن زمینه های توسعه ورزش در جهت ایفای نقش در توسعه میادین ورزشی و پرورش قهرمان استان.


3183c54b 0d09 4843 9f16 9bdcc2a9c563 خبر خاکستری


عدم اطلاع رسانی به موقع، حلقه مفقوده ورزش اردبیل

مهدی اکبری از فعالان عرصه رسانه در حوزه ورزش و از تلاش های صدا و سیمای ورزش به تشریح نقاط قوت و ضعف برنامه های ورزشی استان اردبیل پرداخت و گفت: نگاه تخصصی به مقوله ورزش به ویژه در بحث بحث روابط عمومی هیئت ها و اطلاع رسانی فعالیت های ورزشی حلقه مفقوده توسعه ورزش در اردبیل است.

وی توجه مدیران هیات های ورزشی را به روابط عمومی و اطلاع رسانی برنامه های ورزشی خواست و گفت: هیات ورزشی با استفاده از ظرفیت رسانه ها قادر به جلب مشارکت مردم و معرفی مردم به میادین ورزشی و بروز استعدادهای ناب است. موفق باشید


5c32a47a 4372 4e6c ae50 dd637b6fb073 خبر خاکستری


نگاهی انتقادی به مبنای رشد ورزش در کشور

مجید در قالب فعالان رسانه ای حوزه ورزش به برنامه های تیم های ورزشی و پوشش آن ها در صدا و سیمای مرکز استان نیز اشاره کرد و گفت: برای اینکه نگاه انتقادی به ورزش استانمان شکل نگیرد. و تیم های ورزشی دچار چالش نشوند، شاهد رشد باشیم و در عرصه ورزش استان شکوفا نخواهیم شد.

سید امین موسوی از ورزش نویسان اردبیل نیز به تشریح دیدگاه های خود در خصوص ارتقای رسانه ای ورزش استان اردبیل پرداخت و گفت: مهم ترین نکته برای انعکاس رسانه ای برنامه های ورزشی در استان علاقه روسای سازمان است. تیم های ورزشی در رسانه ها

وی با بیان اینکه رسانه های امروزی با رشد علم و فناوری مختص تماشای صدا و سیما نیستند، گفت: رسانه های بومی و مردمی که به عنوان کانال و صفحه در شبکه های اجتماعی شناخته می شوند، بهتر از ظرفیت خود هستند و دارند. از ویژگی های خود این است که یک تیم ورزشی برای استفاده از تمام ظرفیت رسانه ای استان باید از رسانه ای آشنا به فنون خبرنگاری در روابط عمومی تیم ها استفاده کند.


990f6d5a d15d 447d 83e2 487fdb78d7ce خبر خاکستری


لازمه انعکاس اخبار ورزشی، حضور خبرنگاران ورزشی در فیدها است

در این نشست رشید عبدالحسینی سرپرست خبرگزاری ایپنا از اردبیل به آسیب شناسی رسانه ها در ورزش پرداخت و گفت: مشکل اصلی ورزش استان بی توجهی مدیران تیم های ورزشی به رسانه است. پوشش فعالیت ها، در صورتی که برای پوشش رسانه ای فعالیت های ورزشی مهم باشد. و از نویسندگان ورزشی برای انعکاس رسانه ای فعالیت های ورزشی دعوت می کنند، این رسانه ها کسانی خواهند بود که با اشتیاق و بدون کوچکترین دغدغه پوشش خبری رویدادها و فعالیت های ورزشی خود را برعهده خواهند گرفت زیرا ورزش یکی از عوامل وحدت جامعه و مهمترین عامل ایجاد کننده است. شادی اجتماعی و امید در جامعه


eb211d08 429e 464c a2c9 ef84bff03bce خبر خاکستری


ضرورت توانمندسازی روابط عمومی تیم های ورزشی/ورزشی برای تامین سلامت عمومی اهمیت بیشتری دارد

به گزارش روابط عمومی شورای تکواندو استان اردبیل، مهدی جدی نیز در این جلسه با بیان اینکه روابط عمومی هنر، علم و فناوری است، گفت: روابط عمومی آینه تمام نمای سازمان و محل دریافت و انتقال اطلاعات است.

وی بیان کرد: روابط عمومی وظیفه ترویج، ترغیب، تشویق و تأثیرگذاری بر افکار عمومی را بر عهده دارد، بنابراین روابط عمومی پل ارتباطی مردم با سازمان و محلی برای دریافت و انتقال اطلاعات محسوب می شود.

جدیدی ایجاد حسن تفاهم، روابط خوب متقابل، مدیریت و مشاوره را از وظایف روابط عمومی ها برشمرد و گفت: خبرنگاران به دلیل ارتباط موثر با مردم و مسئولان می توانند با حضور در روابط عمومی تیم های ورزشی، ارتباط ورزش و جمعه را بهبود بخشند. در طول سالیان.داده شده و با ایجاد الگویی برای نوجوانان و جوانان در جذب اقشار مختلف به ورزش مثمر ثمر باشد.

وی به فناوری های امروزی نیز اشاره کرد و گفت: شبکه های اجتماعی که ثمره فناوری های نوین است، هر فردی را به صاحب رسانه تبدیل کرده است و جدای از مزیت های خود آسیب ها و تهدیدهای جدی را نیز به همراه دارد و لازمه روابط است. . عموم مردم تیم های ورزشی باید با رصد فضای مجازی به شبهات به موقع پاسخ دهند و در این راستا روابط عمومی ها موفق عمل کرده و با بدنه ورزشکاران به ویژه خبرنگاران ورزشی در ارتباط نزدیک خواهند بود.

این فعال رسانه ای و ورزشی به لزوم برگزاری دوره های آموزشی و توانمندسازی روابط عمومی تیم های ورزشی در فناوری های نوین به ویژه شبکه های اجتماعی اشاره کرد و گفت: در دنیای عصر اطلاعات امروز، آشنایی تیم های روابط عمومی ورزش با جدیدترین فناوری ها نیز الزامی است. و فناوری ها به منظور همگام شدن با پیشرفت دنیای رسانه و اینکه بتوانیم ورزش را به عنوان مهم ترین رکن تامین سلامت افراد جامعه معرفی کنیم.

وی تصریح کرد: در دنیای امروز که مورد هجوم انواع بیماری های شناخته شده و ناشناخته قرار دارد، ورزش همچنان مهمترین نقش را در سلامت افراد دارد و روابط عمومی می تواند با فراهم آوردن زمینه های لازم، اقشار مختلف مردم را برای حضور در ورزش جذب کند. نقش ایفا می کند.


5457ee16 5585 4758 a03d 9530c1ff9981 خبر خاکستری

انتهای پیام/


دیدگاهتان را بنویسید