موج سواری گل محمدی با عهدنامه ترکمنچای!/ روایتی از دشمنان با پول مردم


ساعت: 13:07
تاریخ انتشار: 25.08.1401
کد خبر: 1911418

وقتی باشگاه های مردم چهره افراد می شود

سرمربی پرسپولیس با تکیه بر قرارداد ترکمنچا، آب به آسیاب دشمن می ریزد و روی آتش حوادث اخیر بنزین می ریزد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس گران ترین مربی لیگ برتر است. مربی ای که قراردادش حتی از چند مربی خارجی که به فوتبال ایران آمده اند هم بزرگتر و سنگین تر است. گفته می شود قرارداد او با قرمزها بیش از 20 میلیارد است. رقمی که بیش از 90 درصد مردم ایران در 30 سال کار و بی درآمدی خود حتی به این عدد هم نمی رسند.

تمدید قرارداد یحیی گل محمدی مدیرعامل سابق پرسپولیس یکی از شاهکارهای نیم فصلی است که مجید صدری، مدیرعامل پرسپولیس آن را به پایان رساند. در حالی که گل محمدی همچنان با پرسپولیس قرارداد داشت و البته اتفاق خاصی نیفتاده بود و وضعیت پرسپولیس نامشخص بود و معلوم نبود آیا می توانند قهرمان شوند، صدری که در آن زمان سرپرست پرسپولیس بود به طرز عجیبی قرارداد گل محمدی را لغو کرد. . و غیرحرفه ای با مبلغ سنگین تمدید شد.

صدری که چشمش به سمت مدیرعاملی بود برای رسیدن به این سمت به حمایت سرمربی پرسپولیس و بازیکنان تکیه کرد و برای اینکه سرمربی پرسپولیس از مدیرعاملش حمایت کند با تمدید 3 – سالانه قرارداد موافقت کرد. ترکمنچا با سرمربی وقت پرسپولیس با مبلغی گزاف. گل محمدی نیز در ازای این خدمت خوب استوری در حمایت از صدری در صفحه مجازی خود منتشر کرد. داستانی بیش از 20 میلیارد! عجیب است که صدری با این ترفند به آرزویش نرسید و مدیرعامل نشد. صدری رفت و میراث عهدنامه ترکمنچا با یحیی اکنون پرسپولیس را فرا گرفته است.

اما یحیی گل محمدی این روزها داستان هایش را صرف اتفاقاتی می کند که مورد سوء استفاده دشمنان قرار گرفته و از آن ابایی ندارد. چون پشتوانه اش همان قراردادی است که صدری با او بست! یکی از شروط مهم این قرارداد، بند فسخ است که در آن پرسپولیس متعهد می شود در صورت فسخ قرارداد با گل محمدی به هر دلیلی، کل مبلغ قرارداد 3 ساله خود را پرداخت کند. اتفاقی که باری مضاعف بر دوش مدیران باشگاه انداخت و آنها را تا حدودی سردرگم کرد که تحت هیچ شرایطی نتوانستند روی نیمکت پرسپولیس تصمیم بگیرند.

یحیی با تکیه آزادانه و آزادانه به این عهدنامه و این بند، سنگ به آسیاب دشمن و بنزین به آتش حوادث اخیر است.

ای کاش نهادهای نظارتی و وزارت ورزش و جوانان بر قراردادهای باشگاه های دولتی نظارت ویژه ای داشته باشند تا چنین اتفاقاتی رخ ندهد و باشگاه های دولتی را در اختیار افرادی قرار دهند که به فکر تیم و مردم هستند.

دیدگاهتان را بنویسید