موج سواری اصلاح طلبان پیشرو و ضدانقلاب بر غم مردم آبادان/ هیاهو و غبار رسانه ای؛ بازی در میدان عاملان حادثه


ساعت: 12:36
تاریخ انتشار: 1401/03/07
کد خبر: 1842049

دشمنان ملت ایران در ماجرای کلانشهر آبادان تنها به دنبال اهداف سیاسی خود و ضربه زدن به کشور و به حاشیه راندن ماجرا هستند، در حالی که همه می دانند در چنین شرایط حساسی کشور باید برای سرعت بخشیدن به آرامش باشد. امداد رسانی و حذف آوارها تصمیم گیری به موقع و صحیح توسط مسئولان.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش صاحب نیوز؛ حادثه چند روز پیش در کلانشهر آبادان و جان باختن نزدیک به 20 نفر از هموطنانمان حادثه تلخی بود که نه تنها دل هر ایرانی، بلکه دل هر مردی را به درد آورد. ریزش مجتمع تجاری چند طبقه که به دلیل نقص فنی از استحکام لازم برخوردار نبود و فروریخت.

اما دشمنان ایران اسلامی در داخل و خارج از کشور اعم از عوامل سازمان های اطلاعاتی غرب، رزمندگان میدانی، نخبگان بومی شده غربی و… که همواره در پی کوچکترین مشکل کشور هستند و پرچمی را در برابر نظام برافراشته اند. جمهوری اسلامی.حادثه تلخ بی توجه نماند.

زمانی که چنین بحرانی پیش می آید، فردی که می خواهد کمترین خسارت مالی و جانی را به مردم وارد کند، سعی می کند با آرامش فضا، نه ایجاد حاشیه، امنیت روانی ایجاد کند تا عملیات امداد و نجات و مخرب به سرعت پیش برود و کارکنان بتوانند بهترین تصمیم برای مقابله با این بحران

اما اگر عده ای به چنین شرایط حساسی بیایند و شروع به ملتهب کردن فضا، تحریک مردم، شایعه پراکنی، نشر اکاذیب، ایجاد حاشیه برای مسئولان و… کنند، در مرحله اول منجر به سلب امنیت روانی از جامعه شده است. اختلال در کار پشتیبانی و آرامش لازم را برای تصمیم گیری در زمان بحران فراهم نکنید.

واضح است که در پرونده کلانشهر آبادان مدت کوتاهی از سوی مراجع نظارتی وجود داشته است، اما آیا مجرمان با هیاهو شناسایی شدند که دستگاه قضایی وی را از روز اول حادثه تحت نظر قرار داد، علیه این کلانشهر شکایت کرد. و قرار بازداشت صادر کرد؟ ? این آشفتگی و برهم زدن امنیت عمومی در چنین شرایطی تنها زمینه ای را برای مجرمان ایجاد می کند که اسناد را از بین ببرند یا از کشور فرار کنند.

او به رژیم دروغ گفت و مدعی شد که صاحب مجتمع که جزو کشته شدگان این خبر است، آن روز در ساختمان نبوده و مسئولان گفته اند که او برای فرار از اتهامات و بازداشت نشدن زیر آوار جان باخته است. نمونه آن تهمت زدن به مقامات دولتی است.

در این میان عدم رعایت اصل تکلیف امانت از سوی برخی افراد و رسانه ها و انعکاس اخبار کذب نیز امکان تایید برخی ادعاهای ضدانقلاب از جمله دروغگویی مسئولان را فراهم کرده است. مشابه آزادی مقامات قضایی که اعلام کردند «حکم جلب سازنده کلانشهر صادر شده» و رسانه ها خبر «دستگیری سازنده کلانشهر» را منتشر کردند. یا در رسانه ها درباره مردی که در حین نجات غش کرد و پیدا شد، به گفته امدادگر دیگری که مرتکب اشتباه شده بود، پس از 30 ساعت از زیر آوار بیرون کشیده شد و خود این مرد که قبل از این خبر خودش را دیده بود، زیرا او این کار را انجام داده است. نمی خواهم جنجال جلوی دوربین داشته باشم، این سوال را تایید کرد.

اقدامات ضدانقلاب در آخرین روزهای پس از حادثه کلانشهر، مطالبات بسیاری از مردم را برانگیخته است، به جای درخواست برای رسیدگی فوری به مجروحان و قربانیان، برای درک حدود و ثغور، از جمله اینکه چرا تجمع مردمی در ورزشگاه آزاد برگزار شد. روزها. تا زمانی که این جماعت که کلید همه قفل های بسته دنیا بود به امام زمان – عجل الله تعالی فرجه الشریف – روی آورد و مردمی که در این محیط برای سرود سردار جمع شدند همین بسیجیان هستند. که حوادث می توانند اولین گروهی باشند که به محل می رسند و به مردم کمک می کنند در حالی که همه مردم در حال فرار از صحنه هستند.

چه کسانی صلوات سرود فرمانده را دنبال کردند، جز حزب اللهی ها که در دوران تاج و تخت برای پرستاران لباس فرم به تن کردند و در حالی که همه مردم به خانه های خود پناه بردند، جان خود را فدا کردند و راهی بیمارستان ها شدند و به کمک پزشکان شتافتند. کارکنان!؟ یا کسانی که در نوروز 98 در حالی به آک کالا، گلستان، لرستان و اهواز رفتند که عموم مردم در نوروز 98 رفت و آمد داشتند و به یاری سیل زدگان شتافتند و در سال های گذشته مانند زلزله کرمانشاه به مردم کمک کردند. !؟

متأسفانه آنچه که ضد انقلاب را وادار کرد تا از افکار عمومی بالاتر برود همین فراموشی و تعمیق نکردن مشکلات بود. چرا فکر نمی کنیم بی بی سی، صدای آمریکا، منوتو و سایر شبکه های ماهواره ای که از تحریم مردم ایران و تحریم غذا و دارو برای ایران حمایت می کنند، حالا باید با مردم همدردی کنند!؟ دلیلش این است که در این بین راهی برای ضربه زدن به نظام پیدا کرده اند.

اتفاقاً در ماجرای کلانشهر، آبادان مسئول مستقیم این حادثه است، مردی که نزدیک ترین قرابت جامعه و مردم کشور را به غرب داشت که حالا برای ما اشک تمساح می ریزد.

مجوزهای ساخت این مجتمع و میانبرهایی که وی برای اعمال نادرست قوانین ساختمانی انجام داد، همگی در زمانی بود که مسئولان دولت و شهرداری آبادان اصلاح طلب بودند و به عبارتی افکاری برخلاف مسئولان فعلی داشتند. پس اگر قرار باشد کارمندی متهم به خیانت شود، این صفات به کارمندان گذشته برمی گردد نه به کارمندان فعلی کشور. پس چرا عده ای سعی می کنند با استفاده از این موضوع به مسئولان فعلی کشور که ربطی به این موضوع ندارند حمله کنند. این دم خروسی است که از آستین ضد انقلاب و دشمنان ملت ایران بیرون آمد. سیدابراهیم رئیسی 9 ماه است که رئیس جمهور ایران است اما به گفته بی بی سی مقصر اوست.

حادثه کلانشهر باعث ناراحتی و ناراحتی همه مردم شده است و این اوج فساد و جنایتی است که عده ای سعی می کنند بر غم و اندوه مردم سوار شوند و اینگونه افراد قطعا فقط به اهداف خود می اندیشند و نمی اندیشند. مراقب باشید با قربانیان حادثه متروپلیس چه اتفاقی می افتد.

همانطور که مردم در اعتراض به وضعیت نابسامان اجتماعی-اقتصادی، از این موقعیت سوء استفاده کردند و از طریق مدیران حوزه خود آن را به هرج و مرج تبدیل کردند و فضا را برای کشور فراهم کردند و در نهایت آنچه دیده و فراموش شد. مردم. خیانتی که ضدانقلاب در طول این سالها به مردم کرده و هم اکنون دامنگیر حادثه کلانشهر شده است را نباید فراموش کرد.

امروز مردم باید با نپذیرفتن این گونه حاشیه سازی ها تلاش خود را برای کمک و اتخاذ تصمیمات صحیح بیشتر کنند تا مردم آبادان کمترین خسارت مالی و جانی را متحمل شوند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید