کنایه برای خرید یحیی: مهاجم پرسپولیس در بهترین حالت یک بازیکن متوسط ​​است

کنایه برای خرید یحیی: مهاجم پرسپولیس در بهترین حالت یک بازیکن متوسط ​​است

حمید درخشان درباره برتری 3 بر 1 پرسپولیس مقابل مس کرمان در هفته بیست و ششم لیگ برتر گفت: در نیمه اول شاهد عملکرد خوبی از پرسپولیس بودیم و این تیم توانست موقعیت های خوبی روی دروازه مس ایجاد کند. در نیمه دوم اما پرسپولیس روی شکم بازی کرد و نظم تیمی خود را از دست داد و به همین دلیل دروازه پرسپولیس باز بود. در ادامه حتی توپ به تیرک دروازه پرسپولیس برخورد کرد و نشان داد که انسجام و سازماندهی پرسپولیس از بین رفته است. در این بین مس موقعیت های خوبی را از دست داد. زمانی که فرم پرسپولیس شکسته شد، این تیم حرفی برای گفتن نداشت اما با تغییراتی که پرسپولیس ایجاد کرد، توانست به بازی برگردد و نظم خود را بازیابد.

وی افزود: پرسپولیس قبل از گل سوم پنالتی پرسپولیس از روی یک ضربه ایستگاهی مستقیم به گل رسید که داور آن را آفساید اعلام کرد. به نظر من گل در شرایط عادی به ثمر رسید و کمک داور در آن مرحله اشتباه کرد. در مجموع داور مسابقه را باخته بود و اشتباهات اشتباهی به نفع مس داشت و در کل اشتباهات داوری به نفع مس بود. در مجموع خوب است که پرسپولیس توانست بازی را برد و در مسیر باقی بماند.

پریرا در بهترین حالت یک بازیکن متوسط ​​است

درخشان در بخشی دیگر از صحبت های خود درباره عملکرد لئاندرو پریرا نیز گفت: این بازیکن اصلا عملکرد خوبی ندارد. او در بهترین حالت یک بازیکن معمولی است و هیچ کاری برای پرسپولیس انجام نمی دهد. ما هنوز چیزی از او ندیده ایم. من این توانایی را در پریرا نمی بینم.

وی همچنین گفت: در دیدار مقابل مس وحید امیری و سعید صادقی بهتر از بقیه بازی کردند.

استقلال و پرسپولیس برای قهرمانی باید دربی را ببرند

درخشان درباره دیدار پرسپولیس و استقلال در هفته بیست و هفتم لیگ نیز گفت: بازی سختی است و هر دو تیم برای برد به میدان می آیند.برنده این بازی روی کورس می ماند و امیدهای قهرمانی حریف را کمرنگ می کند. پرسپولیس اگر می خواهد قهرمان شود باید در این بازی پیروز شود تا قهرمان شود. دو تیم مساوی سودی ندارد چون با سود سپاهان برابری می کند. بنابراین هر تیمی که بخواهد قهرمان شود باید در این مسابقه پیروز شود.

دیدگاهتان را بنویسید