جذب این بازیکن بهترین خرید برای پرسپولیس است

جذب این بازیکن بهترین خرید برای پرسپولیس است

عباس عگی هافبک سابق پرسپولیس معتقد است دو بازی مقابل صنعت نفت آبادان و یک هوادار شانس قهرمانی در لیگ بیست و یکم را از این تیم گرفته است.

عباس اعی با بیان این جمله افزود: متاسفانه در این دو بازی امتیازهای ساده را از دست دادیم. پرسپولیس در هفته بیست و یکم با نتیجه 2 بریک بازی را به صنعت نفت آبادان واگذار کرد که در جریان بازی در جریان بود. این تیم با حمله بی امان در ضد حمله غافلگیر شد و توسط حریف به گل رسید تا 3 امتیاز حیاتی را از دست بدهد.

وی ادامه داد: البته یک بازی دیگر بسیار غم انگیز بود. پرسپولیس در دیدارهای رفت و برگشت مقابل هواداران با تساوی به پایان رسید و به خصوص در هفته بیست و سوم این مشکل به شدت به روند این تیم لطمه زد. تیم های هواداری و همانطور که گفتم صنعت نفت آبادان از پرسپولیس قهرمان شد و این تیم تحت فشار بود. شاید اگر این دو بازی را می بردیم بچه ها در دیدار رفت مقابل ذوب آهن و حتی سپاهان اصفهان استرس خیلی کمتری داشتند و اینقدر تحت فشار نبودند.

هافبک سابق پرسپولیس در لیگ هفتم اضافه کرد: تصور خودم این بود که مثل لیگ هفتم سرنوشت لیگ بیست و یکم تا هفته گذشته ادامه داشته باشد اما استقلال هم در هفته های اخیر خیلی خوب بازی کرده است به خصوص مقابل فولاد خوزستان و سپاهان اصفهان برای جلوگیری از این اتفاق به این دلیل است که در دقیقه 96 با سر سپه حیدری این گل به یاد ماندنی و تاریخی را به ثمر رساندیم و قهرمان شدیم اما در این فصل شرایط متفاوت بود.

گلزن پرسپولیس در سال های اخیر با اشاره به مشکلات خط هافبک این تیم در این فصل، یادآور شد: در خبرها خواندم که احمد نورالهی به ایران بازمی گردد. اگر واقعا از شباب الاهلی جدا شود، می توان او را بهترین خرید پرسپولیس در فصل جدید نامید. نورالهی بازیکن بازنشسته پرسپولیس است که در قهرمانی های تیمی قبلی به ویژه لیگ بیستم نقش بسزایی داشته است. به نظر من آقای درویش و مدیران باشگاه پرسپولیس باید این موضوع را جدی بگیرند اما بتوانند این هافبک ملی پوش را برگردانند. نباید فراموش کرد که پرسپولیس در این فصل در خط هافبک هم مشکل داشت. شاید ضعف دروازه پرسپولیس یا دفاع و مهاجمان بیشتر به چشم می آمد اما این تیم در خط هافبک هم نیاز به تقویت دارد.

عباس آقایی در خصوص مصاحبه اخیر یحیی گل محمدی و اعلام آمادگی برای ادامه همکاری با پرسپولیس با توجه به 2 سال باقی مانده از قراردادش نیز گفت: یحیی گل محمدی سرمربی یک آزمون مردود است. اکنون او دانش و تجربه کافی دارد. مصاحبه اخیر او نیز نشان می دهد که او می خواهد برای فصل آینده تیمی جدید و قدرتمند بسازد. بعد از 2 سال قهرمانی در لیگ برتر و صعود به فینال آسیا با گل محمدی، بهتر است حداقل یک فصل دیگر به این مربی اعتماد کرد که به نظر می رسد تصمیم باشگاه باشد.

وی در پایان به نکته جالبی اشاره کرد و گفت: چیزی که این روزها هیچ کس به آن اشاره نمی کند و نمی گوید بازگشت پرسپولیس به لیگ قهرمانان آسیا است. واقعا فدراسیون فوتبال یا کادرفنی باشگاه پرسپولیس در این زمینه چه کردند؟ چرا هیچکس نمی گوید چه برنامه ای برای گرفتن این حق مسلم به باشگاه پرسپولیس و همچنین استقلال دارد؟ همه از قهرمانی یا نایب قهرمانی هر دو تیم صحبت می کنند و حتی این صحبت ها برای متخصصان دیده می شود. این در حالی است که عدم حضور در لیگ قهرمانان آسیا و حذف پرسپولیس و استقلال شرمساری بزرگی برای فوتبال ایران است اما ظاهراً هیچکس به این موضوع توجهی ندارد. بازگشت پرسپولیس به لیگ قهرمانان آسیا خواسته جدی است که باید از سوی کادرفنی فدراسیون، باشگاه پرسپولیس و حتی وزارت ورزش و جوانان پیگیری شود تا به نتیجه مطلوب برسیم.

دیدگاهتان را بنویسید