کنایه ساپینتو به یک مستقل

کنایه ساپینتو به یک مستقل

ریکاردو ساپینتو سرمربی پرتغالی استقلال در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل ذوب آچان در پاسخ به سوال خبرنگاران درباره عملکرد ملی پوشان استقلال در دیدارهای اخیر تیم ملی از بازیکنان تیمش حمایت کرد.

سرمربی استقلال گفت: از حضور هر سه بازیکن خوشحالم. با تمام احترامی که برای سرمربی تیم ملی قائل هستم، فکر می کنم بازیکنانی که می توانستند به تیم ملی دعوت شوند بیشتر از استقلال بودند. سه بازیکن ما (چشمی، محبی و حسینی) عملکرد بسیار خوبی داشتند و امیدوارم برای دیدار مقابل ذوب آهن 100 درصد آماده باشند.

وی با اشاره به این موضوع تصریح کرد که انتظار دارد بازیکنان بیشتری از تیمش به اردوی تیم ملی دعوت شوند. شاید یکی از این بازیکنان مهدی کایدی باشد که در رقابت های مهم لیگ برتر و جام حذفی این تیم جزو بهترین های آبی پوشان بوده است. بدون شک ساپینتو با شناخت کافی از روحیه حساس، لیدری را در سر دارد تا با این حرف ها موثرترین بازیکن تیمش را وارد فاز هجومی بازی با ذوب آهن کند.

در این شرایط می توان گفت شاید ساپینتو قصد داشته با سرمربی تیم ملی شوخی دوستانه کند که بازیکنان بیشتری از این تیم صلاحیت پوشیدن پیراهن تیم ملی را دارند.

لازم به ذکر است؛ اردوهای تیم ملی در حال حاضر تا فیفا بعدی که در خرداد خواهد بود تعطیل است.

دیدگاهتان را بنویسید