کنایه سنگین خوزه مورایس به پرسپولیس

کنایه سنگین خوزه مورایس به پرسپولیس

خوزه مورایس در نشست خبری پس از دیدار تیم های فوتبال نفت مسجد سلیمان و سپاهان اصفهان که منجر به پیروزی دو بر صفر سپاهان شد، اظهار داشت: شرایط برای ما و تیمی که برای بقا می جنگد سخت بود. دلم برای بازیکنان محترم تیم نفت می سوزد که در دو بازی اخیر زحماتشان را دیدم.

وی در ادامه افزود: اشکش در هفته های اخیر عملکرد خوبی داشته اما متاسفم که نتایج آنها خوب نبود. مردم مسجد سلیمان مستحق ماندن تیمشان در لیگ برتر هستند و من برایشان دعا می کنم. دو بازی باقی مانده است و هیچ چیز غیر ممکن نیست.

سرمربی سپاهان درباره تغییر بازی در نیمه دوم گفت: گاهی اوقات به خاطر اتفاقات جریان تغییر می کند. در نیمه دوم بازیکنان متوجه شدند که باید تهاجمی تر بازی کنند و ما یک گل زدیم. نفت سعی می کرد نتیجه را حفظ کند و با ضد حملات خود ما را با مشکل مواجه می کرد. از برد خوشحال و از وضعیت نفت ناراحت بودم. تیمی که می خواهد برنده شود باید تلاش کند و شایسته پیروزی باشد.

مورایس درباره هواداران تیم نفت مسجد سلیمان گفت: آنها انسان های فوق العاده ای هستند و اگر علیه سپاهان شعار بدهند مشکلی نخواهم داشت. هواداران در شهر خودشان بودند. آنها باید تیم خودشان را تشویق کنند و علیه تیم مقابل شعار بدهند، اما شعارهای محترمانه. من هیچ عصبانیتی از مردم مسجد سلیمان ندیدم و آن روز رابطه گرمی با آنها داشتم.

وی با تمسخر پرسپولیسی ها گفت: زمانی که به ورزشگاه می آمدیم یک هوادار پرسپولیس را دیدم که پرچم و لباس آن تیم را داشت اما داور نبود!

سرمربی سپاهان درباره حکم داور گفت: داور خیلی اشتباه نمی کند. اگر در طول مسابقه پنالتی یا کارت زرد داده شود، ممکن است برای تیم های محبوب نگیرند. تیم مورد علاقه و گل سرسبد تیمی است که مردم دوستش دارند. به عنوان مثال، یک بازی خارج از خانه تبدیل به یک بازی خانگی می شود. آیا ممکن است تیم مس کرمان در هفته گذشته اعلام کرده باشد که می خواهیم به اصفهان برویم و بازی کنیم؟

دیدگاهتان را بنویسید