کهگیلویه و بویراحمد کودک گمنام کشور را در آغوش گرفتند+عکس


ساعت: 10:56
تاریخ انتشار: 1301/10/06
کد خبر: 1920166

مراسم تشییع پیکر مطهر شهید گمنام با حضور مسئولان، خانواده های معظم شهدا و اقشار مختلف مردم در دیار بام نفت ایران برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح زاگرس ، مراسم باشکوه و پرشور خاکسپاری شهید گمنام صبح امروز همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها از مرکز شهرستان گچساران (روگذر) و رسیدن به گلزار مطهر شهدای ولایی و شهید پرور این شهرستان بام نفت ایران شاخه های گلی را به پیکر مطهر این شهید تازه تفحص شده نثار کرد.

قشرهای مختلف مردم اعم از زن و مرد، پیر و جوان، بزرگ و کوچک و همه مردم روستا همیشه به صحنه گچساران می آمدند و مانند اوایل انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس با غیور و استوار از نظام مقدس جمهوری اسلامی و شهدای آن حمایت کردند. آنها مقدس شدند و این شهید گمنام را به عنوان فرزند شهید خود در آغوش گرفتند.

حضور متنوع خانواده های معظم شهدا با تصاویر فرزندان و پدرانشان در این مراسم و تلاوت مادران شهدا جلوه خاصی به مراسم تشییع پیکر شهید 27 ساله عملیات رمضان بخشید. اما تشییع باشکوه شهید گمنام نشان داد که مردم همچنان تا آخرین قطره خون از آرمان های نظام پیروی می کنند. انقلاب اسلامی است و حضور پرشور مردم همواره توطئه دشمنان را خنثی می کند.

شهرستان گچساران 360 شهید در دوران انقلاب و هشت سال دفاع مقدس تقدیم کرده است و این شهید هفتمین شهید گمنامی است که در شهرستان گچساران (شهرستان لیشتر) به خاک سپرده شده است.

دیدگاهتان را بنویسید