کوه های برفی تهران به حالت آماده باش درآمد

ساعت: 15:19
تاریخ انتشار: 1301/10/24
کد خبر: 1922628

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران از آماده باش 100 درصدی ماشین آلات سازمان مدیریت پسماند از هفته گذشته و بنا به درخواست مناطق خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ رضا شرفی مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران از آماده باش 100 درصدی ماشین آلات سازمان مدیریت پسماند از هفته گذشته و بنا به درخواست مناطق خبر داد و گفت: حدود 308 دستگاه برف روبی تخصصی در تی.سی. خودروهای راهداری مجهز به برف روب، وانت نمک پاش با چاقو و وانت نمک پاش بزرگراهی در سازمان پسماند وجود دارد که به 22 منطقه با اولویت مناطق برف روبی تقسیم شده است.

وی با بیان اینکه بیش از 50 درصد ناوگان خودرویی سازمان پسماند به مناطق برف روبی اختصاص دارد، گفت: همچنین 35 دستگاه در مناطق کمکی وجود دارد که در صورت نیاز به درخواست مناطق به منطقه مورد نظر اعزام می شوند. .

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران با اشاره به اینکه این ماشین آلات تا صبح امروز آماده به کار هستند، گفت: عصر امروز نیز با توجه به اعلام شرایط زرد (برودت هوا و افت دما) از سوی ستاد مدیریت بحران، نیروها اقدام خواهند کرد. هنوز در حالت آماده باش باشید

به گفته شرفی؛ پیش‌بینی هواشناسی از ساعت 3 صبح برف می‌بارد و خودروها با دستور کار 22 شهرستان آماده می‌شوند.


وی در پایان سخنان خود درباره تفکیک مناطق از نظر برف روب های تخصصی گفت: مناطق 1، 2، 4، 5، 3، 6، 22 و 21 به ترتیب دارای بیشترین برف روب های سازمان مدیریت پسماند هستند. هوای ناآرام و بارش برف نباید باعث ایجاد مشکل در یخبندان و بسته شدن جاده ها شود.

دیدگاهتان را بنویسید