کیروش از درگیری تاریخی فرگوسن و بکهام می گوید

فرگوسن در دوران مربیگری خود به دلیل رفتار بی ادبانه اش با ستاره های تیمش شهرت داشت. رسانه های انگلیسی فریادهای بلند او در رختکن «شیاطین سرخ» را «سشوار» نامیدند.

یکی از اتفاقاتی که باعث عصبانیت این مربی باتجربه شد شکست 2-0 منچستریونایتد مقابل آرسنال در پنجمین دوره جام حذفی در فوریه 2003 بود.

رایان گیگز یک فرصت گل عالی را در این بازی از دست داد، اما این دیوید بکهام بود که فرگوسن را به خاطر حواشی که در رابطه با ویکتوریا آدامز، خواننده اسپایس گرلز داشت، عصبانی کرد و بعدها با او ازدواج کرد. بنابراین مربی اسکاتلندی در رختکن به کفش بکهام لگد زد که به ابروی او برخورد کرد و بخیه هایی تحمیل شد.

فرگی در زندگی نامه خود در سال 2003 نوشت: «روز بعد ماجرا به روزنامه ها رسید. سپس به هیئت مدیره گفتم که دیوید باید برود. پیام من به هیئت مدیره این بود که او مرا به خوبی می شناسد. اگر بازیکن منچستریونایتد یک دقیقه فکر می کرد که از سرمربی بزرگتر است، باید می رفت. من همیشه گفته ام اگر مربی اقتدارش را از دست بدهد، باشگاه نمی ماند. بازیکنانی هستند که کنترل اوضاع را در دست می گیرند و بعد شما دچار مشکل می شوید.

اما حالا کارلوس کی روش به فورفورته گفت که فرگوسن قصد آسیب رساندن به بکهام را نداشته است: «اکنون زمان بیان حقیقت پشت این داستان است. یک بار یکی به من گفت که اگر قرار باشد با او باشد، کفش ها به درد بکهام می زند، پس آقا، ضربه پای چپ الکس باید عالی بوده باشد!

دیدگاهتان را بنویسید