گران فروشی بلیط هواپیما از سایت های مسدود شده!

گران فروشی بلیط هواپیما از سایت های مسدود شده!

این در حالی است که سازمان هواپیمایی کشوری از مسدود شدن 19 سایت غیرمجاز فروش بلیت هواپیما خبر داده و 7 سایت از این تعداد همچنان به صورت غیرقانونی اقدام به فروش بلیت هواپیما می کنند.

حسن خوشه 20 تیرماه امسال از مسدود شدن 13 سایت متخلف در زمینه فروش بلیت هواپیما خبر داد و گفت: بر این اساس سایت هایی مانند Digicharter، digicharter.ir، نیلی فراز niliparvaz.ir، Bilitair.com، Onebilit. ir، Skyticket skyticket.ir، bilitkar.ir، 724ch.ir 724Ch، sayeseyr.com و sayeseyr.ir، irancharter irancharter.ir، charter.724، isttravel.ir و oxin24 oxin24.ir به عنوان سایت های غیرمجاز مسدود شدند.

ساعاتی بعد روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری با به روز رسانی لیست سایت های مسدود شده، از مسدود شدن 19 سایت خبر داد.

این در حالی است که بررسی های تسنیم نشان می دهد از 19 سایت اعلام شده از سوی سازمان هواپیمایی کشوری، 7 سایت همچنان در حال فروش بلیت پروازهای داخلی و خارجی (با قیمت های بالاتر از نرخ های مصوب سازمان هواپیمایی کشوری) هستند.

belitkar.ir، oneflight.ir، 724ch.ir، sayeseyre.ir، irancharter.ir، istbilit.ir، vipbilit.com هفت سایت مسدود شده هستند که همچنان به فروش گران بلیط هواپیما ادامه می دهند. سازمان هواپیمایی کشوری در این شرایط آشفته درصدد رفع مشکل پرواز یک شرکت هواپیمایی است که اخیراً هواپیمای آن دچار نقص فنی شده است!

به عنوان مثال سایت چارتر 724 که خود را به عنوان اولین سایت فروش بلیط هواپیما چارتر معرفی می کند، بلیت را در سامانه تهران – مشهد با قیمت یک میلیون و 550 هزار تومان به فروش می رساند. در حالی که قیمت مصوب این مسیر پروازی یک میلیون و 314 هزار و 800 تومان است.

دیدگاهتان را بنویسید