گریه پنهانی نیمکت نشینان تیم ملی استقلال

در روزهای ابتدایی لیگ بیست و دوم، جلالی مدافع چپ سرسخت استقلال بود و با بازی خوب خود توانست جعفر سلمانی را نیمکت نشین کند اما کم کم شرایط برای مدافع 24 ساله استقلال تغییر کرد و ابوالفضل جلالی جای خود را در جمع آبی ها از دست داد. در دوئل با جعفر سلمانی ترک کرد با توجه به عملکرد سلمانی، ریکاردو سا پینتو تصمیم گرفت او را در ترکیب اصلی تیمش قرار دهد، بنابراین مانند استقلال مجیدی، در استقلال ساپینتو، سمت چپ خط دفاعی آبی ها برای جعفر سلمانی موجود است.

سفر به قطر با اینکه در استقلال نیمکت نشین بودم

ابوالفضل جلالی یکی از عجایب تیم ملی ایران در راه رسیدن به جام جهانی 2022 قطر بوده است. مدافع چپ جوان که مورد علاقه کارلوس کی روش نسبت به امید نورافکن بود و سرمربی سابق تیم ملی پرتغال تصمیم گرفتند جلالی را در فهرست 25 نفره ایران قرار دهند. مدافع 24 ساله استقلال با وجود اینکه در لیست تیم ملی قرار داشت، انتظار نمی رفت که بتواند در جام جهانی به میدان برود، اما برخلاف تصور این اتفاق افتاد و او توانست جادوی بازی با آمریکا را خراب کند.

جلالی در بازی مقابل تیم ملی آمریکا حضور کوتاهی در جام جهانی داشت اما آن بازی برای او خوب نبود. از آنجایی که مدافع چپ استقلال پس از حضور در آخرین بازی ایران در جام جهانی و ارائه عملکرد قابل قبولی دچار مصدومیت شد، نتوانست بلافاصله از قطر برگردد تا به استقلال کمک کند و جایگاه خود را در جمع آبی ها بازیابد.

گریه پنهانی نیمکت نشینان تیم ملی استقلال

آیا ساپینتو دوباره باور می کند؟

مدافع چپ استقلال که بیش از تعداد بازی هایی که برای آبی ها انجام داده بیش از هفته ها مصدوم شده بود، موفق شد به ترکیب استقلال برگردد اما به لطف عملکرد درخشان جعفر سلمانی و به خصوص حضور فعال در کارهای تهاجمی. و گلزنی به مس کرمان ابوالفضل جلالی در حال حاضر جایی در ترکیب اصلی استقلال ندارد.

ابوالفضل جلالی در مجموع 23 دقیقه در هفته هفدهم و هجدهم مقابل ملوان بندرانزلی و مس کرمان به استقلال پیوست اما در مقابل ساپینتو نتوانست خود را ثابت کند و خیلی زود به نیمکت سقوط کرد و در 2 بازی اخیر حتی به عنوان نایب یار. نتوانست به تیم آبی بپیوندد. اما جلالی امیدوار است با توجه به دیدار استقلال و ملوان در جام حذفی، ساپینتو بتواند دوباره به او اعتماد کند و با درخشش در جام حذفی، معادلات را به نفع خود و در سمت چپ خط دفاعی آبی ها تغییر دهد. یک موقعیت ثابت بدست آورید

دیدگاهتان را بنویسید