آیا تفاوت پنهانی در استقلال نقل و انتقالات باشگاهی وجود دارد؟

آیا تفاوت پنهانی در استقلال نقل و انتقالات باشگاهی وجود دارد؟

در حالی که پرویز مظلومی به عنوان یکی از مدیران ارشد باشگاه استقلال و یکی از اعضای کمیته فنی شنبه شب گفت که سرمربی جدید این تیم با نظر کمیته فنی تازه تشکیل شده انتخاب خواهد شد، صبح امروز باشگاه استقلال با انتشار بیانیه ای رسما اعلام شد سرمربی سابق رئال مادرید برای حضور در تهران و قبول هدایت استقلال مذاکراتی صورت گرفته است، اینکه آیا لوپز توانایی هدایت استقلال را دارد یا نه بحث دیگری است اما نکته اصلی واکنش است. که پس از ذکر نام او به گوش مدیران باشگاه استقلال رسید.

برخی از اعضای کمیته فنی استقلال تاکید دارند که با آنها درباره این سرمربی اسپانیایی صحبتی صورت نگرفته و حتی اطلاعاتی از سوابق او و باشگاه به آنها داده نشده است اما اکنون صحبت از حضور او در تهران است.این اعضا تاکید کردند. دیروز حوالی ناهار که اگر مدیران استقلال مجبور به انتخاب سرمربی جدید باشند، نیازی به حضور کمیته فنی در باشگاه نیست و ترجیح می دهند از این سمت استعفا دهند، چرا که وقتی نظرشان در این مورد سوال نمی شود. مهمترین نکته فنی تیم کاملا مشخص است که کمیسیون فنی از نظر باشگاه فقط جمعه تشریفاتی است که نقشی در تصمیمات مهم استقلال ندارد.

استقلال در طول یک دهه اخیر بارها کمیته فنی داشته است اما تقریباً در هیچ کدام از موارد آن کمیته به جایی نرسیده است و پس از برگزاری جلسات متعدد به دلیل اختلاف نظر با سرمربی، حجم آن کمیته جمع شده است.

دیدگاهتان را بنویسید