گزارش رسانه های انگلیسی؛ ایران به دنبال رکوردی بی سابقه است

تیم ملی فوتبال کشورمان (پنجشنبه) از ساعت 15:30 در نهمین دوره مقدماتی جام جهانی 2022 به مصاف کره جنوبی می رود.

در همین رابطه سایت انگلیسی “sportsmole” به تقابل دو غول فوتبال آسیا پرداخت و نوشت: کره جنوبی در آخرین دیدار خود از مرحله گروهی مقدماتی جام جهانی 2022 فردا پنجشنبه در جام جهانی میزبان ایران خواهد بود. در ورزشگاه سئول برای جام حذفی.

هر دو تیم در حال حاضر به طور رسمی به مسابقات راه یافته اند، اما با تنها دو امتیاز بین آنها، می تواند یک بازی تعیین کننده برای تعیین اینکه چه کسی در جدول قرار می گیرد.

کره جنوبی روز پنجشنبه با پیروزی مقابل ایران این فرصت را دارد تا صدرنشین گروه A شود. اما برای این کار باید برای اولین بار از سال 2011 که دو تیم در اولین بازی به تساوی رسیدند، ایران را شکست دهند.

سون هیونگ مین در این دیدار تیمش را پیش انداخت که علیرضا جهانبخش تنها 15 دقیقه مانده به پایان بازی گل تساوی را به ثمر رساند و این بار شاگردان پائولو بنتو امیدوار به کسب یک امتیاز دیگر بودند.

از طرفی میهمان هم اعتقادی به باخت ندارد چون تنها باری که در این مرحله گروهی یک امتیاز از دست دادند مقابل کره جنوبی بود که آن بازی نیز با تساوی به پایان رسید.

تیم ملی ایران این فرصت را دارد که جام جهانی 2022 را بدون شکست به پایان برساند و رکوردی بی سابقه به نام خود ثبت کند و در جام جهانی شرکت کند. پیروزی مقابل کره، صدرنشینی ایران در جدول را تضمین می کند. آنها پس از 3 تور متوالی تمیز، توانایی های دفاعی خود را ثابت کردند.

دراگان اسکوچیچ در هر دو بازی زمستانی مقابل عراق و امارات شاهد پیروزی 1-0 تیمش بوده است، بنابراین امیدوار است که تیمش هجومی‌تر باشد زیرا او سعی می‌کند تیمش را برای جام جهانی 2022 آماده کند.

تا زمانی که ایران جایگاه خود را در قطر قطعی کند، بازیکنان ایرانی همچنان باید برای حضور بهتر در جام جهانی بجنگند.

دیدگاهتان را بنویسید