گزینه جذاب استقلال و پرسپولیس از دست یحیی و ساپینتو دور شد

گزینه جذاب استقلال و پرسپولیس از دست یحیی و ساپینتو دور شد

احسان حيسفي پس از بازگشت به ليگ برتر ايران دو فصل و نيم در تراكتور بود و در اواسط ليگ بيستم به سپاهان پيوست تا در راه قهرماني به همبازي قديمي خود محرم نويدكيا كمك كند. این حضور موثر بود و اگرچه با سپاهان به قهرمانی نرسید اما بار دیگر فضا را برای بازگشت کاپیتان تیم ملی به فوتبال اروپا باز کرد و در 31 سالگی به آاک آتن یکی از قطب های یونان پیوست. فوتبال.

حاج صفی در دو فصل اخیر یکی از مهره های کلیدی آاک بود و در فصل جدید که این تیم در آستانه قهرمانی قرار دارد یکی از سرشناس ترین بازیکنان آاک به حساب می آید در حالی که زمزمه های رسانه های یونانی در چند هفته اخیر بالاخره به واقعیت تبدیل شدند و قرار است قرارداد حاج صفی برای دو فصل دیگر تمدید شود.

حاج صفی که پیش از این در تیم های پانینیوس و المپیاکوس، دو تیم دیگر سوپرلیگ یونان حضور داشت، به عنوان یکی از بازیکنان باتجربه این لیگ شناخته می شود. او در فصل گذشته 28 بار (20 بازی عادی و 8 بازی تعویضی) برای تیم AAK به میدان رفت و در این فصل، در فاصله یک هفته مانده به پایان مسابقات، در 28 بازی (27 بازی عادی و یک بازی تعویضی) برای تیمش به میدان رفت. مشخص شود چرا مدیران باشگاه یونانی برای تمدید قرارداد کاپیتان اول تیم ملی فوتبال ایران و امضای قراردادی دو ساله با او تلاش کردند؟

دیدگاهتان را بنویسید