گزینه لغو شده پرسپولیس بازگشت؛ قرمزها در آستانه امضای قرارداد هستند

گزینه لغو شده پرسپولیس بازگشت؛  قرمزها در آستانه امضای قرارداد هستند

باشگاه پرسپولیس در 24 ساعت گذشته به عدم جذب یورگن لوکادیا متقاعد شده بود و به این ترتیب در فاصله 4 روز مانده به شروع لیگ برتر به سراغ گزینه ای می رود که مذاکراتش با ارتش سرخ انجام شده بود. هفته گذشته به بن بست رسید.

آلف مانگا مهاجم 27 ساله برزیلی که با ولتا ردوندا در سری B برزیل قرارداد دارد اما به صورت قرضی در کوریتیبا حضور دارد، در مذاکرات اولیه با پرسپولیس به توافق رسیده و قرمزها تمام شرایط او را برای امضای قرارداد پذیرفته اند. دستمزدی که به بیش از 700 هزار دلار رسید، در آستانه انتقال به پرسپولیس بود که ناگهان این انتقال منتفی شد.

مانگا راست پا عمدتاً در جناح چپ بازی می کرد و در شبکه های اجتماعی به دلیل عملکرد و تکنیکش مورد تحسین قرار گرفت و همچنین گل های دیدنی را با پیراهن کوریتیبا به ثمر رساند.

باشگاه پرسپولیس امیدوار است با پرداخت مبلغ توافق شده به باشگاه برزیلی، توافق نهایی را در روز چهارشنبه انجام دهد و این بازیکن را به خدمت بگیرد.

در صورت انجام این انتقال، او در هفته جدید در تهران حضور خواهد داشت اما به احتمال زیاد از بازی برگشت بتواند در زمین حضور داشته باشد.

جالب اینجاست که وسلی ننکا مربی دروازه بان ها و دستیار جدید یحیی گل محمدی، اسمار لاس ویو، برزیلی هستند و حالا سومین برزیلی راهی تهران شده است.

دیدگاهتان را بنویسید