گلایه شهروندان سیب و سورانی از کار پست/ از کمبود نیروی کار تا حجم زیاد مرسولات پستی در ایام تاج

زمان: 09:00
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۸
کد خبر: 1801455

بسیاری از شهروندان سیب و سورانی از عملکرد اداره پست شهرستان در ایام ولیعهد گلایه داشتند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از عصر هامون ؛ برخی از شهروندان سیب و سورانی پس از عدم حضور پرسنل پست در ساعات کاری با انتشار ویدئویی در فضای مجازی نسبت به این مشکل اعتراض کردند.

در همین راستا خبرنگار ما برای ادامه موضوع با مجیب حسنی فرماندار سیب و سوران گفت و گو کرد که وی گفت: رفع ابهامات به وجود آمده ضروری است.

وی با اشاره به کمبود نیروی انسانی در اداره پست شهرستان گفت: در اداره پست سیب و سوران تنها یک مسئول وجود دارد که او هم رئیس اداره است و نظارت دارد و همه کارها را انجام می دهد.

این مسئول ادامه داد: پستچی در امور پستی این سرویس فعال است که با توجه به حجم زیاد مبادلات پستی، تقاضا و مراجعات مکرر مردم باعث شده پاسخگوی نیاز مردم در این زمینه نباشد، لذا مکاتبه و پیگیری شود. در خصوص افزایش نیروی جدید در قالب کارکنان قراردادی و پیک، با مدیرکل پست استان ملاقات کردیم و قول مساعدی گرفتیم که امیدواریم در آینده به تعداد پیک‌ها اضافه شود. حداکثر ماه

حسنی گفت: با توجه به محدودیت ها و ناتوانی های اعلام شده از سوی مدیرکل در استخدام و قرارداد نیروهای جدید، بیم آن می رود که این امر محقق نشود.

وی در خصوص فیلم منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر عدم حضور کارکنان پست در ساعات کاری گفت: «پیک برای آوردن بسته به انبار مراجعه می کند و مشتری با توجه به اینکه پیک در انبار حضور دارد، فیلمی تهیه و در فضای مجازی منتشر می کند که در دستور کار قرار دارد و توسط مراجع قضایی نظارت می شود.

این مقام مسئول تصریح کرد: حجم مبادلات مرسولات و مرسولات پستی بسیار زیاد است و اگر اقدام عاجل و لازم در سطح استانی و حتی کشوری برای تقویت زیرساخت های پستی و تامین نیروی انسانی لازم صورت نگیرد معمولا در این زمینه دچار مشکل خواهیم شد.

وی اذعان داشت: راه اندازی دفاتر پیشخوان رسمی دولت که به عنوان کارگزار در بحث دریافت مرسولات پستی در خدمت شهروندان است در دستور کار شهرستان قرار گرفته و اخیرا یکی از دفاتر سوران امکان دریافت مرسولات پستی به خدمت به مردم با هیچ گونه مزاحمتی مواجه نشوید.

حسنی افزود: با توجه به حجم زیاد مرسولات و بسته های پستی، موضوع دریافت مرسولات پستی به دلیل کمبود نیروی انسانی کافی برای پاسخگویی و همچنین همزمانی ساعت کاری با اوقات شرعی یکی از دغدغه های ما است. به مدیریت.» پست و بررسی ها، مدیر این اداره به مدت 30 دقیقه از خدمت رسانی به مردم برای اقامه نماز ظهر رهایی یافت و لازم است با رفع نیازهای شهروندان، بتوان شرایط مساعدتری را ایجاد کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید