گلایه عجیب پیشکسوتان پرسپولیس نوشته یحیی گل محمدی

گلایه عجیب پیشکسوتان پرسپولیس نوشته یحیی گل محمدی

آخرین دستیار ایرانی باقی مانده در کادر فنی تیم یحیی گل محمدی حمید مطهری بود که به تیم نساجی رفت و سرمربیگری را از مازنی برعهده گرفت. یحیی گل محمدی به جای این مربی یک مربی خارجی به خدمت گرفت. در حالی که خیلی ها به یحیی توصیه کردند یک مربی ایرانی جایگزین او کند.

راهی که یحیی گل محمدی انتخاب کرده، مورد انتقاد برخی از بزرگان قرار گرفته است. یکی از آنها اسماعیل حلالی است که فصل گذشته سرمربی تیم امید پرسپولیس بود. می گوید حالا اگر یک مربی خارجی به ما اضافه شود چه کمکی به پرسپولیس می کند؟» این حرف ها را از ته دل می گویم. یک مربی خارجی 6 ماه زمان نیاز دارد تا فوتبال ما را بشناسد و حضور او در این شرایط به نظر من کمکی به پرسپولیس نخواهد کرد.

4 سال پیش که همه می خواستند با رادوسوویچ قرارداد تمدید کنند، من اعلام کردم که او نباید امضا شود، اما خیلی ها به من حمله کردند و به من توهین کردند. تنها فردی که در آن زمان مقابل این بازیکن ایستاده بودم، من بودم چون پرسپولیس برایم مهم بود اما خیلی ها به من تهمت زدند. حالا می بینیم که باید یک میلیون دلار به این بازیکن بپردازند. حالا یک مربی خارجی به پرسپولیس آمده و هیچکس از او خبر ندارد. این موضوع چه ربطی به آن دارد؟ باید مشخص شود که با پرسپولیس چه می تواند بکند و این مهم است. یک سری اتفاقات می افتد که واقعا خنده دار است. آیا ممکن است مربی بدون شناخت دستیار خود را انتخاب کند، باید دید تفکرات این مربی برزیلی تا چه اندازه با کادر فنی پرسپولیس منطبق است. شاید چیزهایی که یحیی گل محمدی در ذهن دارد با این مربی متفاوت باشد یا برعکس. هر مربی شرایط خودش را دارد و مطمئنم تا زمانی که قرارداد نبندد به ایران نمی آید.

دیدگاهتان را بنویسید