گلزار شهدای کرمان پذیرای میهمانان سردار سلیمانی از 60 کشور جهان است/حاج کاسم گنج های نهفته زیادی دارد.

ساعت: 13:07
تاریخ انتشار: 14/10/1400
کد خبر: 1797506

انتخاب رئیس پژوهشکده دفاع مقدس ستاد کل نیروهای مسلح کشور؛

سردار عبدالله عراقی گفت: شهادت حاج قاسم با انگیزه بود و امروز 60 کشور جهان در مراسم بزرگداشت دومین سالگرد شهادت وی در کرمان حضور یافتند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش آرمند، سردار عبدالله عراقی رئیس موسسه مطالعات دفاع مقدس ستاد کل نیروهای مسلح صبح امروز در مراسم دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی از شهدای استان کرمان و شهیدان رفسنجانی وفات حضرت زهرا سلام الله علیها علیها فرمودند: حاج قاسم اسرار زیادی دارد، مکتب حاج قاسم انسانی شده است، با تمام فشارهای استکبار و توطئه های داخلی حاج قاسم وحدت.

وی افزود: خداوند می فرماید در میان مؤمنان افرادی هستند که خالصانه با خدا عهد بسته اند و به آن وفا کرده اند، برخی شکنجه شده اند و برخی دیگر منتظرند و خللی در ایمانشان نیست. حاج قاسم و همه شهدا از مصادیق هستند «این آیات است.

فرمانده عراقی گفت: حاج قاسم سلیمانی چهل سال است که در رکاب امام راحل می جنگد و در دوران دفاع مقدس نیز فرمانده لشکر ثارولا بود که خط شکن و موثر در دفاع مقدس بود.

فرمانده عراقی گفت: اکنون دشمن از شهید حاج قاسم بیشتر می ترسد، حاج قاسم تا زمانی که زنده بود او را همچون کرمان از گوشه خدا از این دیار نجات داد تا در زمان حیات و شهادتش مرد شود. .

وی افزود: با قدم زدن در گلزار شهدای کرمان احساس می کنیم در حرم هستیم، مردم از استان های مختلف مهمان کرمان هستند، موکب ها پذیرایی می کنند و زن و مرد به دیدار عاشقان می روند.

این فرمانده عراقی خاطرنشان کرد: شهادت حاج قاسم یک حرکت بود و امروز 60 کشور جهان در مراسم بزرگداشت دومین سالگرد شهادت وی در کرمان حضور یافتند و بیش از 300 زوج در کنار مزار حاج قاسم ازدواج کردند و مایه خیر و برکت است.


وی گفت: شهدا گواهان واقعی هستند، کاروان شهدا دست ما را می گیرند و با خود می برند و اجازه انحراف نمی دهند، برای برقراری ارتباط با حلقه های شهدا از ما محافظت می کنند، شاهد هستند و نگران ما هستند. .

این فرمانده عراقی گفت: در سال 94 و 95 از سوی نیروی زمینی سپاه به مدت 9 ماه در سوریه مأموریت یافتیم تا در حلب علیه داعش و النصره ماموریت انجام دهیم و من توانستم در کنار این شهید عزیز باشم. و قدم هایش.»

گفت: حاج قاسم را از صمیم قلب دوست داشتند، خدا این محبوبیت را می دهد که در رکاب ولایت باشی، خدا این عزت را می دهد.

این فرمانده عراقی گفت: صداقت و راستگویی دو ویژگی حاج قاسم بود که مقام معظم رهبری بر آن تاکید داشتند، او مرد واقعی میدان بود و در مواقع خطر حضور داشت. از شهادت عدول نکرد.
دنیا حاج قاسم را شناخت و تمام تلاش خود را کرد تا حاج قاسم را حذف فیزیکی کند. از او می ترسیدند و او را پاسخگو می دانستند.

وی خاطرنشان کرد: ورود سردار به سیل خوزستان باعث شد عقبه به اندازه ایران و عراق به خوزستان بیاید و کمک کند.

رئیس پژوهشگاه دفاع مقدس ستاد کل نیروهای مسلح خاطرنشان کرد: مردم همیشه در میدان هستند. بیایید با کمک خون شهدا حلش کنیم و طعم خیر و برکت این کشور را برای مردم بچشیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید