گلی رئیسی لطفا به چه کسی لباس پوشید؟

گلی رئیسی لطفا به چه کسی لباس پوشید؟

روز جدید : ماجرای سفر استانی به عنوان یک جریان پوپولیستی که توسط احمدی نژاد ایجاد شد و در دولت روحانی ادامه یافت همچنان در دولت انقلابی رئیسی خبرساز است.

رئیسی روز گذشته با وجود طوفان شن در نشست اهالی روستای کروچان از توابع بخش زهکلوت در جنوب استان کرمان حضور یافت.

سفرهای استانی در دستور کار دولت سیزدهم جایگاه ویژه ای دارد و برخی معتقدند رگه هایی از سیاست پوپولیستی احمدی نژاد در این سفرها دیده می شود.

در این میان آنچه در افکار عمومی جای تردید دارد این است که این سفرها تاکنون چه بازخوردهایی داشته و چقدر در رفع مشکلات کشور موثر بوده است؟

تحلیلگران و کارشناسان سیاست، رویکردهای متفاوتی برای این سفرها دارند. برخی معتقدند این سفرها رویکرد تبلیغاتی دارد و مشکل مردم را حل نمی کند و گروهی دیگر معتقدند سفرهای استانی تاثیر مثبت دارد و می تواند راهگشا باشد.

برخی روزنامه های اصولگرا در صفحه نخست شماره امروز خود با انتشار تصاویری از سفر رئیسی به کرمان به طور کامل از وی دفاع کردند که رئیس قوه مجریه ترجیح می دهد به جای تکیه بر صندلی و راه اندازی مجازی پروژه ها در میان مردم حضور داشته باشد. آن را پرمعنی و با ارزش توصیف کرد که در ادامه می خوانید:

روزنامه همشهری، ارگان چاپ شهرداری تهران در یادداشتی با عنوان دور ایران در یک سال نوشت: روز جمعه با وجود وزش بادهای 120 روزه سیستان و بلوچستان و ظهور طوفان شن در مناطق جنوبی کرمان، رئیسی، پس از بازدید هوایی از منطقه، در میان اهالی روستای سیلابی کروچان از روستاهای زهکلوت حضور یافته و با آنها گفتگو می کند که در تاریخ دولت ها کم سابقه بوده و این نتیجه ارائه دولت جهادی است.

روزنامه ایران که به اقدامات دولت رئیس جمهور می پردازد، عنوان روز مردم را برگزیده و نوشت: علاوه بر سفرهای استانی، آنچه خستگی رئیس جمهور و دولت مردمی را بیشتر نشان می دهد، سفرهای موضوعی در کنار سفرهای استانی است. . سفرهای استانی باعث نشد رئیس جمهور یا سایر اعضای دولت از نیازهای مبرم سایر عزیزان در نقاط مختلف ایران غافل شوند.

روزنامه کیهان که نظر حسین شریعتمداری را منتشر کرده بود، خاطرنشان کرد: بررسی آمارهای اقتصادی نشان دهنده این واقعیت است که دولت مردم در اولین سال فعالیت خود، با وجود موانع باقی مانده از گذشته، کارهایی را انجام داد که در طول هشت سال دولت قبل مطلوب بود.

روزنامه جوان نیز در مطلبی با عنوان «هاکی و در میدان» نوشت که رئیس جمهور در یک سال گذشته برخلاف سلف خود با بسیاری از اتفاقات جاری کشور بیگانه بوده و گاه به طعنه می گوید که روز جمعه متوجه شده است. ، یا زمانی که در جمع کارگران کارخانه در حومه تهران بود، حتی نمی خواست از ماشین زرهی پیاده شود – پشت میز کار را رها کرد و در هوای گرم و سرد در میان مردم بود و مرکز و حاشیه آن هستند. برای او متفاوت نیست

روزنامه رسالت نیز با تیتر «رئیسی ایران گردی کرد» از سفر گسترده رئیسی دفاع کرد و نوشت: اولین اقدامی که سید ابراهیم رئیسی پس از رسیدن به مقام ریاست جمهوری انجام داد این بود که به مردم فهماند که می داند اوضاع چقدر بد است. . چیزی که خنده رئیس جمهور سابق بعد از ماجرای آبان 98 آن را منتقل نکرد!

روزنامه فرخیتگان نزدیک به علی اکبر ولایتی نیز با کنایه از روحانی نوشت: شرم آور است که 44 سال بعد از انقلاب مظلوم و پابرهنه در سفر استانی از غبارپاشی شدن ردای ریاست جمهوری و امام غبارآلود هستند اما من. نمی دانم باید خجالت بکشیم یا آنهایی که گفتند صبح جمعه فهمیدم باید خجالت بکشند یا آنهایی که اگر به سفر منت رفتند کولر شخصی همراه خود داشتند باید شرمنده باشند یا آنهایی که نرفتند. وقتی مردم در دام ارز و تورم گرفتار شدند، باید خجالت بکشیم یا کارگران خورشید را از سقف شیشه‌ای دودی این SUV غول‌پیکر دیدند!

دیدگاهتان را بنویسید