گل اول گهر مشکوک به آفساید بود

ساعت: 18:01
تاریخ انتشار: 1400/10/14
کد خبر: 1796244

این را سرمربی تیم های فوتبال گل گهر و مس در نشست خبری پس از دیدارشان بیان کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سرمربی تیم فوتبال گل گهر و سرمربی تیم فوتبال مس رفسنج در نشست خبری پس از قرعه کشی اظهار نظر کردند.

قلعه جدید:

امیر گله وانی در نشست خبری پس از تساوی 2 بر 2 در دربی کرمان گفت: به کرمان تبریک می گویم. بازی عالی بود او 4 گل به ثمر رساند. فرصت های زیادی داشتیم. بازی پر جنب و جوشی بود در یک موقعیت دو گل زدیم. چند توپ در محوطه جریمه نخوردیم و تنبیه شدیم.

وی ادامه داد: به ربیعی تبریک می گویم او تیم خوبی دارد اما گل هایی که زدیم بر اساس اشتباهات فردی بود. ما مجبور نیستیم آماتور باشیم. اما پس از اتفاقی که برای ما افتاد، توانستیم بازی خود را پس بگیریم. من شرمنده بازیکنانم هستم. از بزرگترین تیم های دنیا 7 امتیاز کم کنید، نه روح خواهند داشت و نه روح. آن را کم کردند تا باشگاه مقصر نباشد اما ما باید اطاعت کنیم. ما صحبت نمی کنیم. ما صحبت کردیم و دیدیم که قبلا چه اتفاقی افتاده است. به خدا و مردم می سپاریم.

سرمربی تیم فوتبال گفتار گفت: این بچه ها 5-6 ماه سختی را پشت سر گذاشتند. کمترین استراحت را داشتیم. به راحتی 7 امتیاز کم کردند و هیچ اتفاقی نیفتاد. حتی اگر 7 امتیاز برگردانده شود، چه کسی در این دوران سخت پاسخگوی بازیکنان است؟ خانواده های آنها تحت فشار هستند. برای کاری که نکردیم این اتفاقات در گذشته رخ داده است، اما نه سه بر صفر، بازی قشقایی و نود ارومیه را ببینید.

قلعه نویی گفت: قشقایی به دلیل بسته بودن پنجره و استفاده دو بازیکن از آن اعتراض کرد. در حکم تخلف صحیح است اما چون سازمان لیگ مجوز داده است بازیکن غیر مجاز نیست. اما در مورد ما، آنها مدل دیگری را انتخاب کردند. ما واقعا از نظر روحی و روانی ناراحتیم اما بچه ها فداکارانه بازی می کنند. من شرمنده آنها هستم، چون پولی که داشتیم نبود. البته بچه ها تلاش می کنند. به کپر رفسنجان دو گل زدیم و بازی را برگرداندیم. بچه ها تلاش می کنند. خداوند همه چیز را از بالا می بیند. برگها بدون اجازه او از درخت نمی ریزند. در دنیا و آخرت ما به اندازه اعمالمان پاداش می گیریم.

سرمربی گل گهر روی جریمه تخلف این تیم تاکید کرد: وقتی تخلف نکرده ایم چرا باید جریمه شویم؟ 8.3 نامه ای به سازمان لیگ نوشتیم که می خواهیم با این بازیکن قرارداد ببندیم. میشه طبق قوانین به ما بگید مجازه یا نه؟ فقط به این نامه پاسخ دهید. 8.13 با توجه به استعلام گابن، آنها به ما پاسخ دادند و گفتند که این تایید است. با او قرارداد بستیم و اتوماسیون به او دادیم. سپس دوباره از خود پرسیدیم. دوباره 8.29 پاسخ به استعلام آمد و تأیید شد. در هازارد 3 هم مسابقه داشتیم.

وی ادامه داد: باید به این بازیکن بگویید دنبال هفت امتیاز باشد. چه کسی باید پاسخگوی شرایط سخت ما باشد؟ ما کمترین تعطیلات را داشتیم. خانواده ها و هواداران در سوگ هستند. 6 ماه سختی داشتیم که بعد از آن می آیند و برای اولین بار با تیم شهرستانی راحت این کار را انجام می دهند. آیا اینطور است یا بازیکن خوب یا باشگاهی که روح ما گیج شده است که جواب بدهد؟

قلعه نویی درباره کیفیت بازی های گل گهر گفت: آنها از همه بازی های ما لذت می برند و این تنها بازی نیست. مقابل آلومینیوم، فولاد و سپاهان خوب کار کردیم. شاید تنها ما نبودیم که با استقلال خوب روبرو بودیم. اما روحیه و نشاط تیم ما را گرفتند. اگر می توانید سریعاً هفت امتیاز از منچسترسیتی را حذف کنید! سخته باید ببینی قبلا در تاریخ این اتفاق افتاده؟ چنین تصمیمی وجود نداشت. البته دلیل این کار و دلیل خیلی چیزها را می دانم. اما ما فقط باید نگاه کنیم. من در این 10 سال چیزهای زیادی دیده ام. لیوانم را گرفتند، محرومم کردند و … من داستان همه چیز را می دانم. داستان ما مثل بازی مار و نردبان است! بالا که می روی نیش می زنند و می افتی! من می دانم چه اتفاقی در حال رخ دادن است و به کسانی که در جمع نیاز دارند گفته ام.

وی افزود: البته تیمی که دومین سال حضورش در لیگ برتر است و اینقدر خوب بازی می کند و خوب کار می کند باید صددرصد به استان کرمان تبریک گفت. این استان بزرگ ترین استان ایران است و بیشترین نقش را در ورزش دارد، اما نگاهشان برعکس است. ویژگی هایی برای تیم های در حال توسعه در سراسر جهان وجود دارد. آنها برای ما فاجعه به اینجا آوردند. در سومین سال حضور خود در لیگ هستیم. پارسال با اختلاف پنجم شدیم و امسال از اول تا سوم شدیم. استان کرمان واقعا روی ورزش ایران زحمت می کشد. تیم های این استان کمک زیادی به فوتبال می کنند. کارهای زیربنایی که خارج شده را انجام می دهند.

گل گهر گفت: من فقط یک اشتباه مرتکب شدم و بابت آن عذرخواهی می کنم. گفتم گلگوتا در حال تبدیل شدن به یک قطب است و اشتباه کردم. چون موقع حرکت مثل قطار بود شروع به سنگسار کرد. متاسفم. آقایان، گلگوتا دیگر قطبی نخواهد شد، بگذارید کار خود را انجام دهد.

صادقی: گل اول گهر به عنوان آفساید مشکوک بود

ابراهیم صادقی پس از تساوی دو بر دو گهر و مس رفسنجان گفت: ناراحت کننده است که با دو گل جلو هستید و بازی مساوی می شود زیرا می توانستیم در دیدار مقابل تیم خوب گهر گهر پیروز شویم. ” بازی را خیلی خوب شروع کردیم و وقتی در اواخر نیمه اول به گل رسیدیم، کارمان خراب شد. البته گل اول گهر به طرز مشکوکی آفساید بود اما در نیمه اول باید با همین نتیجه به رختکن می رفتیم.

وی ادامه داد: ما تا دقیقه 70 بازی را تحت کنترل داشتیم و حتی در پایان بازی هم موقعیت بسیار خوبی داشتیم. باید از موقعیت هایمان استفاده می کردیم اما او در این دیدار 4 گل زد و بازی زیبایی بود. باید به بازیکنانمان تبریک بگوییم زیرا آنها تمام تلاش خود را کردند. ما به آینده امیدواریم.

مربی مس در پاسخ به این سوال که دلیل اعتراض به زمین شما چه بود؟ وی گفت: کادرفنی هر تیمی برای موفقیت تیم خود تلاش می کنند، دعوا و فریاد می کنند و این طبیعی است.

وی درباره تعویض مجید علیاری گفت: او مصدوم بود و خودش هم می خواست تعویض شود.

صادقی درباره عملکرد گادوین گفت: او یکی از بهترین بازیکنان ماست و تمام تلاشش را می کند. او امروز خیلی خوب بازی کرد و بهتر بود در پایان بازی جایگزین او شود. امیدوارم به روند خوب خود ادامه دهد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید