گل دوم استقلال آفساید بود.

فولاد مقابل استقلال

مسعود ابراهیم زاده پس از شکست دو بر صفر ذوب آهن مقابل استقلال گفت: فوتبال امروز بدی خود را به ذوب آهن نشان داد. موقعیت های خیلی خوبی داشتیم که از آنها استفاده نکردیم. در نیمه اول سه، چهار موقعیت تک به تک داشتیم که تبدیل به گل نشد و بیرون آمدیم.

وی ادامه داد: تیم ما جوان است و یک سری نفر برای اولین بار مقابل استقلال بازی کردند و استرس داشتند اما مطمئن باشید روز به روز بهتر می شویم حق ما این بود که استقلال را نباختیم و خدای ناکرده. وضعیت ما در طول فصل بهتر خواهد شد.

مدافع چپ ذوب آهن با بیان اینکه به عنوان کاپیتان تیم انتخاب شد، گفت: نوار در دست کسانی بود که از نظر اخلاقی و فوتبالی بسیار بزرگتر از من بودند. آقای حدادی فر، دوست و دوست بزرگتر من، کاپیتان ذوب است و مالک ذوب آهن محسوب می شود و بیش از 20 سال است که در این تیم حضور دارد. نوار را قبلا دریافت کرده ام که امیدوارم متولی خوبی باشد و به تیم ذوب آهن کمک کند.

ابراهیم زاده یادآور شد: دو سال بسیار سخت در ذوب داشتیم اما انشالله امسال بهترین فصل ذوب خواهد بود. به این باخت نگاه نکنید چون تیم ما خیلی خوب است.

وی در خصوص حضور مهدی تارتار روی نیمکت آهنین گفت: همه سبک بازی ما را می بینند که از بالا نمایش تهاجمی داریم و تیم ما منضبط کار می کند. مطمئن باشید ذوب آهن بهتر از این می شود و اگر خدا داده VAR می آید تا شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم چون فکر می کنم گل دوم استقلال کمی آفساید بود اما این دیدار تمام شد و من به استقلال تبریک می گویم.

دیدگاهتان را بنویسید