گل حساس ستاره استقلال در جام جهانی; دور ستاره پرسپولیس

گل حساس ستاره استقلال در جام جهانی;  دور ستاره پرسپولیس

سید حسین حسینی دروازه بان 30 ساله استقلال که در ماه های منتهی به جام جهانی 2018 روسیه یکی از مغفول ترین بازیکنان لیگ برتر بود، به یکی از پر انرژی ترین بازیکنان اردوی تیم ملی تبدیل شده است. . این روزها.

حسینی که در آخرین بازی تیم ملی با سنگال خوش درخشید و جایگاه خود را با کی روش تثبیت کرد، این روزها با چنان انگیزه ای در تمرینات شرکت کرد که تعجب بیرانوند، مربی دروازه بان های تیم ملی و سایر حاضران در کمپ را برانگیخت.

ورود زودهنگام به تمرین، دیر رفتن و جدیت در محل کار از کوچکترین مواردی است که باعث شده تا کیروز توجه خود را به این دروازه بان جلب کند و گاه زحمات خود را سرمشق بقیه ملی پوشان قرار دهد.

البته با توجه به تمرینات این روزهای علیرضا بیرانوند و تجربه فوق العاده ای که در جام جهانی قبلی داشت، بعید است که کی روش مقابل او در قطر بازی نکند. اما حسینی طوری تمرین می کند که در صورت بروز مشکل برای بازی، خیالش با یک رقم قابل اعتماد راحت باشد.

شاید حسینی می خواهد با این شیوه تمرینات خود را به عنوان دروازه بان دوم اردوی تیم ملی مطرح کند تا در طول مسابقات در صورت لزوم به هر دلیلی اعم از محرومیت یا مصدومیت، بیرانوند در دروازه نباشد.

دیدگاهتان را بنویسید