گل محمدی: به دلیل دوستی خطیر و تاج نباید حق تیم دیگری ضایع شود/ با این شرایط بهتر است VAR معرفی نشود.

وی ادامه داد: در نیمه دوم استقلال کمی تهاجمی تر بازی کرد و شاید چون انتظار داشتم بچه ها پاس های بیشتری به محوطه جریمه حریف بدهند خیلی کم اتفاق می افتاد. پس از آن موفق به گلزنی شدیم و در جریان بازی موقعیت خاصی به حریف ندادیم و در فاز دفاعی عملکرد بسیار خوبی داشتیم.

گل محمدی گفت: استقلال می خواست روی توپ های بلند و هندبال فشار بیاورد اما پسران ما تاکتیک های حریف را به خوبی کنترل کردند و در صحنه ای که فکر نمی کنم اتفاقی بیفتد و بازیکن حریف خودش را روی پای بازیکن ما انداخت و زانویش را گرفت. . زانویش اصلا درگیر این صحنه نبود. این صحنه در مقابل چشمان دوانیفر رخ داد و او تصمیم بسیار خوبی گرفت. اگر در آن جو 10 درصد فکر می کردند که این یک پنالتی است، حتما آن را می گرفت، آن صحنه اصلاً نیازی به VAR نداشت.

سرمربی پرسپولیس اضافه کرد: نمی دانم داوران عراقی مستقر در اتاق VAR از کجا آمدند و چرا این صحنه ها را زود به VAR آوردند. در دقیقه 60 بازیکن استقلال باید اخراج می شد و خیلی عجیب بود که این اتفاق نیفتاد. تصمیمات VAR بسیار عجیب بود. خود فنادی فر این صحنه را دیده بود اما در تصمیمش تردید داشت. فکر نمی کنم روز خوبی برای داوران ما بود. اگر قرار است VAR به این سمت بیاید، بهتر است که نیاید و برای افزایش هزینه های باشگاه ها تلاش زیادی نکنیم. نگران نباشید و اگر VAR نباشد بازی زیباتر می شود. گرفتن تصمیمات اشتباه حتی با VAR بسیار رایج بود.

گل محمدی در پاسخ به نکونام گفت که داور باید دو پنالتی به آنها می داد و استقلال چندین موقعیت گلزنی داشت و به پرسپولیس فرصت ایجاد موقعیت نداد. هر کسی نظر خودش را دارد و برای خودش احترام قائل است. این صحبت هایی که ما داشتیم نظر کارشناسی بود و صحنه های واضحی هم دیده می شد. امروز 2 امتیاز از ما گرفتند و یک امتیاز به حریف دادند که تمام آن برای بازی امروز بود.

وی در پاسخ به این سوال که دلیل این همه تصمیم گیری علیه پرسپولیس چیست؟ گفت: دلیلش این است که ما حرمت داریم و حیا و احترام داریم. وقتی چنین احساسی دارند، می گویند هر کاری با آنها کنیم، حرف نمی زنند. و ما مقصریم و باید بیشتر از حقوق خود دفاع کنیم و سروصدا کنیم. متاسفانه این چیزها در فوتبال ایران جواب می دهد.

گل محمدی تصریح کرد: قبل از بازی می آیند درباره قضاوت در دربی های گذشته صحبت کنند. این اتفاق فشار زیادی به داور وارد می کند و دوستان کمیته انضباطی با هم رفاقت دارند. نمی دانم چه سابقه ای دارد که این دوگانگی را در جلسه و رای گیری ایجاد می کند و ما این وضعیت را احساس می کنیم. از آنجایی که مدیرعامل آنها (علی خطیر) با رئیس فدراسیون (تاج) دوستی طولانی و صمیمی دارد، نباید حق یک تیم دیگر ضایع شود. من از باشگاه انتظار دارم حق تیم و هواداران را حفظ کند و یک جایی دعوا شود، نمی گویم بی احترامی شود، بلکه باید حق باشگاه بیشتر حفظ شود. تا اینجا متواضع بودیم اما از این به بعد باید کمی دقیق تر باشیم، دوست ندارم از این حرف ها استفاده کنم، اما متاسفانه جواب می دهد.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سوال که دلیل عدم نتیجه قرمزها بن بست تاکتیکی است یا مشکل روحی و روانی بازیکنان، گفت: دلایلی که برای من وجود دارد مشخص است اما اینجا جای صحبت نیست. آنها قبلاً خیلی گفته شد، بحث دیگر این است که ما در بازی های آسیایی و لیگ فشار زیادی داشتیم و به خاطر مصدومیت ها و بیماری های مختلفی که داشتیم، جان یکسری از تیم مان گرفته شد.

گل محمدی یادآور شد: انتظار من از بازیکنان بیشتر بود اما یکسری مشکلات هم در داخل و هم در خارج از تیم وجود داشت. انرژی ای که باید داشته باشیم و قدرتی که ما را به سمت شبیه شدن به سال گذشته سوق می دهد، کاهش یافته است. بعد از النصر و الدیل بازی خوبی انجام دادیم و در نیمه اول مقابل هوادار خوب بودیم اما در فشار بازی ها انرژی از تیم گرفته شد. تا نیم فصل 4 بازی داریم و مسابقات را فشرده تر کرده اند و بدون هماهنگی با ما فاصله تیم ها را کم کرده اند. آنها برنامه سختی را به تیم ما تحمیل کردند که به تیم ما آسیب می رساند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا تعویض ترابی و رفیعی به دلیل فشار بالای استقلال بود، گفت: با توجه به تعویض ها سعی کردیم سیستم بازی خود را تغییر دهیم و به تعداد مهاجمان تیم اضافه کردیم تا قدرت بیشتری در خط حمله داشته باشیم. . فکر می کنم تعویض های خوبی انجام شد و گل زدیم و هجومی بیشتری بازی کردیم.

گل محمدی درباره صحنه خطای امید حمیدی فر به شهاب زاهدی گفت: در آن صحنه حداقل تصمیم داور کارت زرد بود و بازیکن حریف باید با دریافت کارت زرد دوم اخراج می شد. دفعه بعد باید برای داوران عراقی حاضر در اتاق VAR از عینک نزدیک بین یا دوربین استفاده کنند. نمی دانم چرا این اتفاقات افتاد و واقعاً عجیب بود.