هواداران پرسپولیس نگران شلوغی نیمکت استقلال هستند/بهتر است بازی فردا با VAR برگزار شود

به گزارش خبرگزاری موج


یحیی گل محمدی در نشست خبری پیش از دیدار با استقلال گفت: این دربی است و همیشه حساس بوده است. قبل از صحبت در مورد بازی، جا دارد از پیشکسوتانی که در ادوار مختلف خاطرات خوبی برای هواداران دو تیم به یادگار گذاشتند و رکورداران شهرورد بودند، یاد کنیم. برایشان آرزوی سلامتی و تندرستی دارم.

وی ادامه داد: این دیدار برای هر دو تیم مهم است و یکی از مهم ترین رویدادهای جهان است. ما خوشحالیم که در این رویداد شرکت می کنیم. تیمی که بتواند تمرکز و آمادگی بدنی خوبی در این دیدارهای حساس داشته باشد، می تواند برنده مسابقه باشد. در دربی باید فرصت طلب باشید و از فرصت ها به خوبی استفاده کنید. با توجه به اینکه هر دو تیم بازیکنان خوب و تکنیکی دارند امیدوارم شاهد بازی خوب و جذابی باشیم و مسابقه به سمتی پیش برود که بحث فنی بیشتر مطرح شود و برای هوادارانی که در این ورزشگاه به ورزشگاه می آیند مسابقه جذابی باشد. هوای آلوده بازی را می بینند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس وی خاطرنشان کرد: جا دارد که از همه مسئولان متعهد به هوای پاک تهران درخواستی داشته باشیم. این وضعیت واقعا سخت است. صبح دخترم را به مدرسه بردم و از او خجالت کشیدم. امیدوارم فکر کنیم هوا برای نفس کشیدن خوب نیست. من با همه مراجع ذیصلاح صحبت می کنم تا تاثیر داشته باشد و به گوش مسئولین برسد و آنها را به فکر فرو ببرد. به هر حال امیدوارم بازی خوبی برای هواداران دو تیم باشد و همه لذت ببرند، چه آنهایی که به ورزشگاه می آیند و چه آنهایی که از خانه بازی را تماشا می کنند.

گل محمدی در پاسخ به این سوال که به خبرنگاران گفت: هواداران پرسپولیس نگران شلوغی بیش از حد نیمکت استقلال هستند و معتقدند گل محمدی آدم آرامی است و شاید شلوغی نیمکت حریف تمرکز شما را بر هم بزند. فردا در حاشیه این اتفاق می افتد.” من ذهنم را روی این مسائل نمی گذارم و دوست دارم بیشتر روی مسائل فنی و تیمم تمرکز کنم. با توجه به اینکه ورزشگاه پر است و صدایی وجود ندارد، فکر نمی کنم این اتفاق بیفتد. اتفاق خاصی بیفتد و همانطور که گفتم امیدوارم همه چیز به سمتی پیش برود که یک بازی فنی ببینیم.

استقلال برای من تیمی ریشه دار و قابل احترام است

یحیی گل محمدی وی در حاشیه آخرین دربی دو تیم و دست ندادن بازیکنان با یکدیگر و اینکه نیمکت نشینان پرسپولیس و استقلال با یکدیگر رابطه خوبی ندارند و اینکه آیا این موضوع بر دربی تاثیر می گذارد، گفت: بازی شرایط خاص خودش را دارد. در این بازی تصمیم گرفتند به ما دست ندهند اما ما به بزرگترها و استقلال احترام می گذاریم. استقلال برای من تیمی ریشه دار و قابل احترام است. بازی من مقابل استقلال همیشه جذاب بود. در پایان، احترام و احترام برای یکدیگر باقی می ماند.

وی درباره استفاده از VAR در دربی گفت: امیدوارم این اتفاق بیفتد. حساسیت ها در هفته های اخیر در مورد قضاوت بیشتر شده است و بهتر است بازی فردا با VAR باشد و این مقدمه ای برای استفاده از این سیستم در لیگ باشد. ما کاملا از این استقبال می کنیم.

سرمربی پرسپولیس درباره اینکه استقلال بیشتر گل هایش را از روی ضربات ایستگاهی به ثمر رساند، توضیح داد: روی این موضوع کار کردیم و به بچه ها تذکر دادیم. استقلال از نظر اندازه متوسط ​​تیم خوبی است. اگر تمرکز داشته باشیم و اشتباهات و کرنرهای غیر ضروری را مرتکب شویم، از بسیاری از این مشکلات جلوگیری می شود. امروز یک تمرین مهم ضربه آزاد داریم و دوباره این موارد را به شما یادآوری می کنیم.

گل محمدی درباره آخرین وضعیت امید عالیشاه نیز گفت: متأسفانه او مصدومیت شدیدی داشت و حدود 10 روز مشکل داشت اما از هفته گذشته تمرینات خوبی را با تیم پشت سر گذاشت و اکنون می تواند به تیم کمک کند. او آمادگی خوبی دارد و مشکلی برای مصدومیت ندارد.

وی در پاسخ به سوالی درباره حضور هواداران زن در دربی تهران که برای اولین بار در تاریخ این رقابت ها برگزار می شود، گفت: از حضور در این شهر بسیار خوشحالیم. هر جا بانوان حضور داشتند احترام بیشتری وجود داشت و فکر می کنم فردا فضای بهتری را در قسمت هواداران شاهد باشیم و شعارهایی که داده شد فردا حذف خواهد شد.

در بازی قبلی که تعداد هواداران زیاد بود، هنوز هم شعارهای توهین آمیزی به گوش می رسید. سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سوال که “ما همیشه می خواهیم در هر بازی احترام حفظ شود” چه از سوی بازیکنان و مربیان و چه از سوی هواداران، از هواداران چه می خواهید؟ آرزوی همه ماست و دوست داریم هیچ حرف و شعار بدی در ورزشگاه شنیده نشود، اما واقعا نمی توان جلوی آن را در جاهایی گرفت، این در همه ورزشگاه ها هم هست و نه تنها در ایران، به نظر من حضور زنان تا حد زیادی از این امر جلوگیری خواهند کرد.

گل محمدی با بیان اینکه بازی فردا چقدر در تعیین قهرمان فصل تاثیر دارد، گفت: به هر حال طبیعی است حریف رقیب مستقیم شما در جدول است و برد در بازی فردا بیش از سه امتیاز ارزش دارد. شما می توانید برتری خوبی از حریف بگیرید و این خیلی طبیعی است و در همه جدول ها اتفاق می افتد که وقتی تیم های بالای جدول با هم بازی می کنند ارزش سه امتیاز بیشتر می شود.

وی در پاسخ به این سوال که علیرغم نگاه فنی به دربی، مسابقات از ابتدای فصل خارج از زمین شروع شده و تیم حریف قراردادهای غیرعادی امضا کرده است، گفت: بازی حساسی داریم و در هر صورت دوستانی که در این بازی هستند. کمیته انضباطی حتما این کار را انجام می دهد و موارد را بررسی می کند. به هر حال قانون وضع کردند و همه باید رعایت کنند. من نمی گویم ما تنها تیمی هستیم که به کاپ احترام می گذارد، اما واضح است که چندین تیم قوانین را رعایت نمی کنند و این باید بررسی شود. به نظر من رای دادن در اسرع وقت به نفع فوتبال، میز و مسابقه است.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در کمیته انضباطی در پاسخ به سوالات خبرنگاران درباره پرونده استقلال گفت: نمی خواهم زیاد وارد این مسائل شوم. امیدوارم این موارد بررسی شود. من خودم دوست دارم بیشتر در مورد فوتبال و مسائل فنی صحبت کنم. ما بازی مهمی داریم و باید آماده شویم و قطعا باشگاه به دنبال حقوق ما خواهد بود.

گل محمدی با بیان اینکه در 10 فصل اخیر فقط 3 بار دربی ها با نتیجه غیر از تساوی به پایان رسیده است، خاطرنشان کرد: شرایط جدول به گونه ای است که باید فقط به سه امتیاز فکر کنیم. این را با بچه ها در میان گذاشتیم. هدف ما فقط کسب سه امتیاز و برد است زیرا شرایط جدول اقتضا می کند که در مسابقه پیروز شویم و تمام تلاش خود را خواهیم کرد.

وی با توجه به اینکه بیشتر شعارهای پرسپولیسی ها در دو بازی اخیر مربوط به مهدی هاشمی نسب و حرف های او در این باره بود، توضیح داد: انشاالله همه چیز به سمتی می رود که احترام در جای خود باشد. شاید در بسیاری از اتفاقاتی که در بحث هواداران در داخل ورزشگاه رخ می دهد، مقصر باشیم. امیدوارم رفتاری داشته باشیم که در نهایت باعث شود این بازی پایان خوبی داشته باشد.


آیا این خبر مفید بود؟