گوشت قرمز و مرغ به اندازه کافی


ساعت: 20:28
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۲۰
کد خبر: 1807462

وزیر جهاد کشاورزی گفت: مشکلی برای تامین نیاز کشور به گوشت قرمز وجود ندارد و با اقدامات وزارت جهاد کشاورزی بازار گوشت قرمز به ثبات می رسد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سید جواد ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی پس از مراسم افتتاحیه واکسن نوترکیب فوق حاد پرندگان اظهار داشت: تشکل های بازار می توان از نوسانات قیمت گوشت قرمز در بازار جلوگیری کرد.

وی افزود: تجارت و شایعات یکی از دلایل افزایش قیمت گوشت قرمز و برنج است که به طور قطع برطرف می شود و تمام انحصارها برطرف می شود و از اختلال در عرضه گوشت قرمز و برنج جلوگیری می کنیم. “

ساداتی نژاد با بیان اینکه عرضه دام تهران را از 1000 به 2000 دام می دهیم، افزود: همچنین 900000 راس دام سبک و سنگین را وارد سامانه کرده ایم. همچنین گوشت منجمد را برای تنظیم بازار در اختیار شرکت پشتیبانی امور دام قرار دادیم. امشب جلسه تنظیم بازار عرضه گوشت سبک و سنگین منجمد دام داریم که ترکیب آن را تا آخر شب اعمال می کنیم.

وی با اشاره به اینکه منابع موجود در بازار گوشت قرمز و مرغ کافی است، گفت: از مردم می خواهیم گرانی های سامانه های مربوطه را گزارش کنند و به کارکنان برای ثبات بازار کمک کنند.

وزیر جهاد کشاورزی ادامه داد: برخی از قیمت های اعلام شده گوشت قرمز مربوط به یک محصول خاص و در منطقه خاصی از تهران است که در فضای مجازی به منظور افزایش قیمت و به هم ریختن بازار منتشر می شود که غیرقابل قبول است. “

وی در خصوص قیمت جدید مرغ خلال شده افزود: با توجه به اینکه مرغداری از تمام مواد اولیه دام به قیمت دولتی استفاده می کند مشمول قیمت گذاری است و قیمت مرغ خلال باید متناسب با قیمت مصوب باشد. مرغ و قیمت های جدید «در این صورت ظرف این هفته مشخص می شود.

ساداتی نژاد در خصوص بحث حمایت از تولید واکسن دام و طیور در کشور افزود: سیاست این است که در این زمینه دولت با بخش خصوصی رقابت نکند و فقط وظیفه حمایت را انجام دهد تا بر اساس شرکت های دانش بنیان. می تواند با خیال راحت وارد عرصه تولید واکسن شود.» دام و طیور وارد می شوند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید