گویی افرادی که حقوق نخوانده اند در قرارداد کاوه رضایی نقش داشته اند!

بر اساس این تفاهم نامه، رضایی در آخرین روز نقل و انتقالات قرارداد خود را با تراکتورسازی فسخ کرد. در پی اقدام و شکایت تراکتوری ها، کمیته دولتی به آنها رای داد.

رسول باختر، وکیل کاوه رضایی در این پرونده در خصوص رای صادره از سوی کمیته تعیین وضعیت گفت: طبق توافق سه طرف قرار بود قرارداد کاوه رضایی در نیم فصل به پایان برسد و او در فصل دوم برای باشگاه استقلال بازی کند. نیم فصل، اما متاسفانه روزنامه ها. این پرونده را افرادی ایجاد کردند که هیچ دانش حقوقی نداشتند و مطالبی را نوشتند که انگار به جای افراد حقوقی، افرادی که حقوق نخوانده بودند درگیر این کار بودند!

وی در خصوص رای صادره از سوی کمیته اساسنامه گفت: هنوز متن رای گیری را نداریم و فقط اخبار منتشر شده در سایت فدراسیون را مطالعه کرده ایم. این سیستم ضعیف اطلاع رسانی فدراسیون برای سنین وجود داشته است که هنوز رفع نشده است و بهتر است آنها را در جریان رای گیری قرار دهند زیرا عجله داشتند آن را در سایت قرار دهند. از آنجایی که هنوز متن رای را در اختیار نداریم، نمی‌توانیم توضیح زیادی در مورد آن بدهیم و اطلاعات ما محدود است، اما با توجه به تدابیر موجود و اسناد و مدارک ارائه شده، فکر می‌کنم رای مطابق با ما است. قوانین خود و رویه های فیفا و حتی کمیسیون. این وضعیت نیست و فکر می کنم در کمیته استیناف لغو شود.

باختر در پاسخ به تصمیم باشگاه تراکتور برای دریافت غرامت از کاوه رضایی، گفت: زمانی که حکم قطعی نیست نمی توانند از آن استفاده کنند و با توجه به اینکه ما هم به این حکم اعتراض داریم، باشگاه تراکتور کاری انجام نمی دهد و باید تا صدور رای نهایی صبر کرد. بیرون می آید.” . با توجه به اینکه طبق ضوابط و تشریفات تصمیم کمیسیون، وضعیت نمی تواند مناسب باشد، لذا در این مورد شانسی نخواهند داشت. با فرض صدور رأی کمیته اساسنامه و کمیته استیناف، دادگاه داوری ورزش به عنوان بالاترین مرجع آن را رد خواهد کرد.

کاوه رضایی وکیل دادگستری درباره وضعیت فعلی خود در صورت تایید رای فعلی گفت: در این صورت نمی توان او را به عنوان بازیکن تیم اضافه کرد و نیم فصل دوم بدون تیم خواهد بود.

باختر در پایان گفت: مثل همیشه امیدوارم روزی در فوتبال ایران برسد که به جای کسانی که یا حقوق خوانده اند یا حقوق نخوانده اند از کسانی که دانش تخصصی حقوق فوتبال دارند استفاده کنیم چرا که اگر هنوز وقتی کسی با آن دانش استفاده می شود این مشکلات امروز وجود ندارد. کاملاً مشخص بود که اراده و خواست طرفین چیست و نباید بعداً توسط تازه واردان مورد سوء استفاده قرار گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید