قرارداد کاوه رضایی ادبیات خاصی دارد!/ طرفین می توانند انصراف دهند

ساعت: 12:18
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۱۰/۱۳
کد خبر: 1921741

مدیرعامل جدید باشگاه تراکتورسازی گفت: رضایی با باشگاه تراکتورسازی قرارداد دارد که طبق ادبیات این باشگاه ممکن است استقلال و تراکتورسازی تعریف خاص خود را داشته باشند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ هوشنگ نصیرزاده مدیرعامل تراکتورسازی درباره حضورش به عنوان مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی پس از استعفای ایوب بهتاج گفت: قبلا معاون ورزشی باشگاه تراکتورسازی بودم. من ارتباطم را با این باشگاه قطع نکرده ام. از زمانی که به بخش خصوصی منتقل شد، با این باشگاه همکاری داشتم. من همچنان مدیرعامل باشگاه تراکتور هستم و فعالیت های باشگاه مانند گذشته ادامه خواهد داشت. تیم خوبی است، مربی و بازیکنان خوبی دارد. از نظر مالی نیز پرداخت های آن نسبت به سایر باشگاه ها بسیار جلوتر است و روند بسیار خوبی در این زمینه وجود دارد.

وی در خصوص بسته شدن پنجره نقل و انتقالات باشگاه تراکتورسازی اظهار کرد: موافقت نامه کوین فورچون از باشگاه تور فرانسه قبلا داده شده است اما از آنجایی که در سامانه TMS او ثبت نام نکرد، خود باشگاه مدتی او را دنبال نکرد. فیفا آمد و پرونده را بست چون طولانی شد. وی این موضوع را به فدراسیون فوتبال اعلام کرد. وکیل فورچون برای گرفتن رضایت نامه به باشگاه تراکتورسازی نوشت. در حال حاضر بین دو باشگاه تراکتورسازی و تورس فراست با مهلت 5 روزه برای واریز وجه به حساب باشگاه توافق شده و مشکلی در زمینه پرداخت وجود ندارد. پنجره باز می شود و باشگاه با نظر سرمربی بازیکنان جدید جذب می کند.

مدیرعامل جدید باشگاه تراکتورسازی با بیان شرایط کاوه رضایی در این انتقال و موافقت نامه در صورت درخواست باشگاه استقلال، تصریح کرد: رضایی با باشگاه تراکتورسازی قرارداد دارد که با توجه به ادبیاتی که ممکن است باشگاه های استقلال و تراکتورسازی داشته باشند. تعریف خودشان را دارند، اما عموماً قراردادی بین باشگاه تراکتورسازی و رضایی امضا شده است که در صورت توافق هر یک از طرفین می‌توانند آن را فسخ کنند. این قانون همه جا هست. کاوه بازیکن خوب و ارزشمندی است اما مصدوم شد وگرنه در یکی دو بازی که انجام داد نشان داد ملی پوش است. امیدواریم او به سطح آمادگی مطلوب برسد.

وی ادامه داد: به هر حال بازی در تیم های استقلال و پرسپولیس به دلیل پخش زنده یک سری جذابیت برای بازیکنان ایجاد می کند اما بازی در تراکتورسازی چون توجه داخلی و خارجی وجود دارد نوعی افتخار محسوب می شود. با توجه به نگرانی بازیکنان فوتبال از مشکلات مالی، باشگاه تراکتورسازی بدهی زیادی ندارد و سعی کرده آراسته عمل کند.

نصیرزاده درباره اینکه بازی های تراکتورسازی همچنان در ورزشگاه شهید سلیمانی برگزار می شود، گفت: زمین چمن ورزشگاه بانیان دیزل یکی از بهترین چمن های کشور است. از نظر سطوح صاف شگفت انگیز است و جالب اینکه از نظر طول و عرض از ورزشگاه یادگار امام تبریز بزرگتر است. همه این احتمالات وجود دارد اما امیدواریم مسابقات را به ورزشگاه یادگار امام منتقل کنیم. زیرا این ورزشگاه به دلیل عظمتی که دارد نفوذ بیشتری خواهد داشت و از حضور هواداران لذت خواهیم برد. امیدوارم موانع ناشی از کرونا و موارد دیگر برطرف شود.

وی گفت: تراکتور شرایط لازم برای استفاده از سیستم کمک داور تصویری را دارد VAR بله، یادآوری کنید: نصب VAR با توجه به تخصصی بودن موضوع هزینه زیادی دارد. اتحادیه فوتبال انگلیس نامه ای تهیه کرد و برای تمام باشگاه های لیگ برتری و حامیان مالی آنها ارسال کرد. به عنوان مثال برای سپاهان این نامه به شرکت فولاد سپاهان که حامی مالی این باشگاه بود ارسال شد. رفت برای آلومینیوم، برای شرکت آلومینیوم ایران هم رفت. گفتند برای استانداردسازی و انطباق با موضوعات باید هزینه های لازم را بپردازید. برای تراکتور که خصوصی است نامه ای به شرکت سرمایه گذاری ارائه شده و مقرر شده این شرکت به شرکت زیرمجموعه خود نیز کمک کند.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی اضافه کرد: از سوی دیگر باشگاه هایی که در بخش خصوصی هستند، چون مالک ورزشگاه نیستند، قرار دادن دوربین در ورزشگاه هزینه زیادی دارد. چون دوربین هایی که قرار می گیرند قابل برداشتن نیستند و اتاق فرمان وجود دارد. من فکر می کنم این خواهد شد. امیدوارم در ورزشگاه یادگار امام یا حتی ورزشگاه دیزل بیس این اتفاق بیفتد.

وی در خصوص اینکه کاوه رضایی به دلیل محرومیت محمد عباس زاده با استقلال بازی خواهد کرد، گفت: نمی دانم از پزشک تیم بپرسیم یا نه، اما فکر می کنم وضعیت فنی بازیکنان باید به گونه ای باشد که بتوانیم داشته باشیم. جایگزین ها عباس زاده کار بسیار ارزشمندی است. او در باکس یکی از با ارزش ترین بازیکنان کشور است و غیبت او می تواند بسیار تاثیرگذار باشد. امیدوارم کاوه رضایی بیاید و از او استفاده کنیم.

نصیرزاده با بیان اینکه رئیس کمیته تنظیم مقررات فدراسیون فوتبال و مدیرعاملی باشگاه تراکتورسازی تضاد منافع ایجاد نمی کند، تصریح کرد: تعارض منافع به این معناست که بتوانی کاری را انجام دهی که در جایی می تواند منفعت داشته باشد. در اساسنامه ما کمیته انضباطی، کمیته استیناف، کمیته اخلاق و کمیته وضعیت بازیکن داریم، از جاهای دیگر نمی توانند افرادی باشند چون قرار است این کمیته ها مستقل باشند. الان دو نفر از عزیزانی که در هیئت مدیره فدراسیون هستند، مدیران ارشد باشگاه هستند و در واقع همه ما جزو خانواده فوتبال هستیم. ما می‌توانیم به فوتبال کمک کنیم و این قانونی که انجام می‌دهیم، شما نمی‌توانید در یک مکان خاص از موقعیت قانون‌گذاری استفاده کنید، زیرا در قانون‌گذاری در کمیته اساسنامه نام باشگاه و شهر وجود ندارد. کلی است و البته نظر آقای تاج هم هست و اگر راضی باشد چون ما چندین کار داریم به آنها می پردازیم وگرنه به کارمان می پردازیم. هیچ ممنوعیتی وجود ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید