پوشش 100 درصدی نسخه الکترونیکی طرفین قرارداد بیمه سلامت در خراسان شمالی


ساعت: 11:03
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۱۶
کد خبر: 1813606

محسن رعنایی گفت: در حال حاضر تمامی مراکز درمانی دولتی و خصوصی طرف قرارداد بیمه سلامت خراسان شمالی به صورت کامل کپی و نسخه الکترونیکی می کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محسن رعنایی مدیر کل بیمه سلامت خراسان شمالی در گفت و گو با خبرنگار عصرترک از تحقق صددرصدی نسخه نویسی الکترونیک در خراسان شمالی در اسفند ماه سال 1400 خبر داد و گفت: در سال 1400 تعداد 348 موسسه پزشکی خصوصی شامل پزشک، داروخانه. ، آزمایشگاه ها، تصویربرداری، کلینیک، فیزیوتراپی، دندانپزشکی تاکنون طرح نسخه نویسی و نسخه نویسی را در استان اجرا کرده اند.

وی ادامه داد: لازم به ذکر است که در بخش خصوصی 100 درصد فیزیوتراپیست ها، کلینیک ها، تصویربرداری، آزمایشگاه ها، داروخانه ها و پزشکان طرف قرارداد بیمه سلامت، نسخه های الکترونیکی را معرفی کرده اند.

رعنایی گفت: همچنین در بخش دولتی 100 درصد بیمارستان ها، داروخانه ها و آزمایشگاه ها در حال اجرای طرح نسخه نویسی و نسخه نویسی الکترونیکی هستند.

وی در خصوص تعداد نسخه های پیچیده و تجویزی، کل نسخه های الکترونیکی، نیمه الکترونیکی و کاغذی در اسفند 1400 را 21 هزار و 941 نسخه عنوان کرد و گفت: این طرح در اردیبهشت 1400 تنها پنج درصد بوده است.

مدیرکل بیمه سلامت خراسان شمالی اجرای طرح ملی نسخه و نسخه الکترونیک را طرحی به نفع مردم عنوان کرد و گفت: این طرح همچنین دارای نقاط ضعفی از جمله مشکلات اینترنت و قطعی برق است که باید رفع شود. “

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید