پوشش بیمه ای 90 درصدی بیمه سلامت در کهگیلویه و بویراحمد


ساعت: 13:55
تاریخ انتشار: 30.04.1401
کد خبر: 1884607

کیان دهراب پور گفت: افرادی که قبلا بیمه نشده اند به مدت سه ماه از بیمه سلامت رایگان برخوردار می شوند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ کیان دهراب پور مدیرعامل بیمه سلامت کهگیلویه و بویراحمد در گفت و گو با خبرنگار صبح زاگرس از پوشش 90 درصدی هزینه های بستری در بیمارستان ها توسط بیمه سلامت ایران خبر داد و گفت: تمام کسانی که تاکنون هیچ بیمه ای نداشته اند تحت پوشش بیمه سلامت هستند. برای سه ماه اول تا سه ماه اول از پرداخت حق بیمه معاف هستند.

کیان دهراب پور با اشاره به 32 پیشخوان دولت که با بیمه سلامت استان قرارداد دارند، افزود: شهروندان با مراجعه حضوری و ثبت نام در طرح بیمه سلامت همگانی می توانند حداقل به مدت سه ماه از بیمه سلامت رایگان برخوردار شوند. از اول تا سوم دهم رایگان ادامه خواهد داشت.

وی تصریح کرد: تمامی مردم استان بدون هیچ نوع بیمه ای هستند، همچنین می توانند با مراجعه به سامانه شهروندی سازمان بیمه سلامت ایران به نشانی ww.bimehsalamatiran.ir تحت پوشش بیمه ای این سازمان قرار گیرند.

دهراب پور تصریح کرد: شهروندان تحت پوشش بیمه سلامت ایران می توانند از تخفیف 90 تا 95 درصدی در هزینه های بیمارستانی و همچنین از تخفیف 70 ​​تا 80 درصدی در داروها، ویزیت های سرپایی، پاراکلینیک ها اعم از آزمایشگاه ها و مراکز تشخیصی برخوردار شوند.

وی در پایان تصریح کرد: هدف از بیمه سلامت تامین پوشش درمانی برای افراد فاقد بیمه است تا همه مردم بتوانند بهتر و بیشتر از خدمات این بیمه بهره مند شوند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید