یادآوری روش انتخاب عجیب اسکوچیچ

یادآوری روش انتخاب عجیب اسکوچیچ

تیم ملی کشورمان یک ماه دیگر در مسابقات جهانی قطر کار خود را آغاز می کند. همانطور که قبلا اعلام شده بود اردوی الریان دوحه میزبان تیم ملی خواهد بود و شاگردان کی روش تمرینات خود را در این اردو انجام خواهند داد. هتل الریان در جام جهانی نیز میزبان کاروان تیم ملی خواهد بود. کارلوس کی روش و نبی چند روز پیش برای دیدار با سرمربی جدید تیم ملی در اردوی الریان و امکانات آن راهی دوحه شدند.

کی روش پس از بازدید از اردوی تیم ملی از کیفیت زمین تمرین این مجموعه و اینکه این زمین تمرینی از بیرون به راحتی دیده می شود گلایه کرد و این موضوع را به نماینده فیفا برد.

اما نماینده فیفا به کی روش گفت که سرمربی قبلی تیم ملی باید این موضوع را بررسی می کرد و به ما منتقل می کرد. در مورد زمین تمرین هم مسئولان قطری به کی روش قول داده اند که تا رسیدن تیم ملی به قطر به کیفیت عالی برسد و مشکلی از این نظر وجود نداشته باشد. حال این سوال پیش می آید که اسکوچیچ چگونه رشته ای را انتخاب کرد که از بیرون قابل مشاهده است و چرا روسای قبلی فدراسیون به این مهم توجه نکردند؟

هر چند نماینده فیفا و میزبان قول داده اند که همه امکانات لازم را برای تیم ملی فراهم کنند و خلاءهایی که در حال حاضر وجود دارد تا آن زمان برطرف خواهد شد، اما اگر کی روش به جای اسکوچیچ بود، به احتمال زیاد اردوی دیگری را برای تیم ملی انتخاب می کرد. تیم ملی.

دیدگاهتان را بنویسید