یاگی استقلالی: دلیل جدایی ام از پرسپولیس را نمی بخشم

یاگی استقلالی: دلیل جدایی ام از پرسپولیس را نمی بخشم

مهدی هاشمی، پیشکسوت سابق تیم های استقلال و پرسپولیس و همچنین دستیار جواد نکونام در استقلال امشب مهمان یکی از برنامه های تلویزیونی شب یلدا بود و درباره انتقالش از پرسپولیس به استقلال گفت: خیلی ها می گفتند که تبدیل شده اند. استقلال با من است و به هر حال این جذابیت فوتبال است. در استقلال درس های زیادی گرفتم. روح منصور پوحیدری شاد باد، درس عزت و معرفت و فانی را آموختم. او چیزهای زیادی به من آموخت. مدرسه استقلال به من درس زندگی داد.

وی که در دوران بازیگری خود دربی های زیادی را تجربه کرده است درباره این دیدار پاسخ داد: برای من مهمترین دربی 18 دی 79 بود، دربی خاصی بود. این یک مسابقه خاطره انگیز برای من بود و حتی الان که در خلوت به آن فکر می کنم متوجه می شوم که خدا خیلی من را دوست دارد.

وی درباره اتفاقاتی که در آن دربی افتاد افزود: همه را بخشیده ام. هفته گذشته در شهرورد 50 هزار نفر به من توهین و بی احترامی کردند که بخشیده ام اما هیچ وقت دلیل جدایی ام از پرسپولیس را نمی بخشم. مطمئنا از پیوستن به استقلال پشیمان نیستم. اگر به عقب برگردم باز هم همان تصمیم را خواهم گرفت، چون احساس می کنم در سمت راست ایستادم و راه درست را انتخاب کردم. تنها دلیلی که این تصمیم را گرفتم به خاطر خانواده ام بود، چون نه تنها این سختی ها را برای خانواده ام تحمل کردم، بلکه صد برابر خانواده ام را تحمل کردم.

مربی تیم استقلال در مورد شرایط این تیم توضیح داد: خدا را شکر مشکلاتی که در ابتدای فصل داشتیم و مشکلات کمبود بازیکن، بی پولی و جدا شدن قسمت های کلیدی استقلال در دوره قبل. سال گذشت فکر می کنم بچه های ما با تلاش مضاعفی که انجام دادند، انرژی ویژه ای که گذاشتند، زحمتی که کشیدند و علاقه ای که برای عشق هواداران به خرج دادند، محیط خوبی ایجاد کردند. تیم ما خوب کار می کند و سعی می کنیم آن را حفظ کنیم. با تمام وجود سعی می کنیم همه هواداران را خوشحال کنیم.

در نهایت گفت: آقای نکونام از من و امثال من خیلی استقلالی تر است و بیشتر از ماهم تلاش می کند. مطمئن باشید هدف اول ما کسب عنوان قهرمانی و خوشحالی هواداران است.