یحیی تعیین جانشین لوکادیا را تأیید کرد

یحیی تعیین جانشین لوکادیا را تأیید کرد

یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس یکشنبه شب پس از تساوی بدون گل تیمش مقابل پیکان در هفته سیزدهم رقابت های لیگ برتر گفت: بازی خوبی بود. هر دو تیم عملکرد خوبی داشتند. هر وقت توانستیم پاس بدهیم و وارد محوطه جریمه حریف شویم، در این بازی موقعیت هایی به دست آوردیم. تیم پیکان هم تیم آبرومند و خوبی بود.

وی ادامه داد: پیکان اصول دفاعی را رعایت می کند و مدافعانش نیز در این بازی بی عیب و نقص بودند. در نیمه اول که موفق شدیم از خط دفاعی پیکان بگذریم، داور آفساید کرد که قطعا آفساید نبود. در این دیدارها که پرتنش است و تیم حریف خوب دفاع می کند، باید از تک موقعیت هایی که رخ نداده استفاده کرد. قطعا از نتیجه بازی راضی نیستیم اما مهم این است که لیگ برتر یک ماراتن است و باید به سرعت خودمان را پیدا کنیم و هفته آینده ریکاوری کنیم. هفته آینده با گل گهر بازی داریم و امیدوارم بتوانیم در بازی بعد تمرکز بهتری داشته باشیم و از فرصت هایمان به خوبی استفاده کنیم.

گل محمدی درباره شرایط نامناسب و افت برخی بازیکنان تیمش گفت: همه بازیکنانی که امسال به پرسپولیس آمدند بازیکنان شناخته شده ای هستند و فصل خوبی را پشت سر گذاشتند. فوتبالیست هایی که در این تیم حضور داشتند عملکرد خوبی داشتند. ممکن است برای برخی از بازیکنان تعطیلی وجود داشته باشد. تعطیلی لیگ شور و شوق بازیکنان را هم گرفت. مجبور شدیم دوباره تمرین کنیم و در تعطیلات با مشکلات زیادی مواجه شدیم. از لغو مسابقات گرفته تا نبود زمین تمرین و اعتصاب برخی بازیکنان، شرایط تغییر کرده است. لوکادیا اخیراً از ما جدا شد. یک بازیکن به تمرین خوب و ذهنیت خوب نیاز دارد. ما باید این امکانات را در اختیار بازیکن قرار دهیم. بازی ها ادامه دارند و بازی به بازی بازیکنان بیشتر روی بازی های آینده تمرکز خواهند کرد. بازیکنان باید سختی مسابقات را درک کنند.

سرمربی پرسپولیس درباره تفکر تهاجمی تیمش مقابل پیکان و عدم استفاده از مهاجم متخصص گفت: بازیکنان به دنبال شرایطی هستند که به ما اعتماد به نفس بدهد. باید شرایطی را فراهم کنیم که بازیکن خودش را پیدا کند و بازی به بازی بهتر شود. ما به بازیکنان اعتماد داریم. وقتی این بازیکنان در پرسپولیس هستند قطعا توانایی های خاص خودشان را دارند. حامد پاکدل و مهدی عبدی بازیکنان خوب ما هستند و هفته آینده به همه بازیکنان نیاز داریم. با تمرین خوب و تفکر مثبت می توانیم شرایط بهتری را ایجاد کنیم.

گل محمدی درباره پیامدهای جدایی یورگن لوکادیا و حل مشکل خط حمله پرسپولیس گفت: چند نام مطرح شده که درست نیست، به دلیل رقابت شدید هنوز وارد نقل و انتقالات نشده ایم. بعد از بازی ها به دنبال یک مهاجم خوب خواهیم بود. هیچ تیمی مهاجمان خوب خود را در اواسط فصل برای فروش قرار نمی دهد یا قیمت های هولناکی را درخواست نمی کند. سعی می کنیم به موقع مهاجمان خوبی را به خدمت بگیریم.

دیدگاهتان را بنویسید