یزد در آستانه انقراض از تشنگی / تنها نیاز مردم یزد در حوزه آب اجرای قانون و انجام تعهدات است.

ساعت: 14:36
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۸/۲۱
کد خبر: 1783620

امام جمعه مرکز یزد گفت: امروز بیش از 300 تا 400 روستای استان یزد با یک آب انبار آبرسانی می شود و این نشان از تشنگی و در آستانه مرگ در استان یزد است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش یزدرسا ، حجت الاسلام سید محمد کاظم مدرسی در نماز جمعه این هفته با بیان اینکه همه دست اندرکاران آب استان باید منطقی، عاقلانه و صادقانه با این موضوع برخورد کنند، گفت: ضربه، شکستن و بستن کار حل نمی شود و فقط آب می زند. به آسیاب دشمن می افتد.

وی همچنین از زحمات مسئولان و مواضع مشابه تشکر و قدردانی کرد و خاطرنشان کرد: مردم یزد هر چند چشم به آسمان دارند و در عین حال موضوع امداد و نجات را در اولویت کاری خود می دانند، اما انتظار دارند که مقامات عالی کشور با شورای امنیت ملی موافقت کنند. باید اجرا شود زیرا مردم یزد خواسته دیگری جز اجرای قانون و تعهدات ندارند.

حجت الاسلام والمسلمین مدرسی با بیان اینکه استان دارالعباده در آستانه نابودی است، خاطرنشان کرد: امروز بیش از 300 تا 400 روستای استان یزد با آب انبارها آبرسانی می شود که نشانه تشنگی و در آستانه مرگ است. استان دارالعباده یزد از مسئولان می خواهد تا دیر نشده چاره اندیشی کنند.

امام جمعه منطقه مرکزی یزد همچنین در خصوص واکسیناسیون در مرحله سوم تصریح کرد: دستگاه های متولی باید نیازسنجی لازم را انجام دهند و بررسی کنند که مرحله سوم به چه کسانی نیاز دارد و آیا نیازسنجی به این دستگاه ها انجام نشده است یا خیر. اقدامی انجام نشده است، شاید آنتی بادی ها در بدن متورم شوند و مشکلات دیگری داشته باشند.

مدرسی در بخشی دیگر از سخنان خود گفت: حملات به حکومت مردمی و مقتدر، با اینکه تنها نزدیک به 100 روز از عمر این حکومت می گذرد، توسط افراد لجوج و در واقع بیگانگان انجام شد و این حملات به این جا هم کشیده شد. کنار آب و البته عده ای ناآگاه به این حملات دامن می زنند.

امام جمعه مرکز یزد گفت: هدف یا دستاورد آنها از این تخریب، ناکارآمدی نظام اسلامی، فشار به تسلیم شدن در برابر غرب به عنوان مذاکره، ناامیدی اسلام و بعد سیاسی اسلام و در نهایت از هم پاشیدگی نظام سیاسی است. نظام، تمامیت.نظام اسلامی.

وی افزود: امروز هر ویدیو و هر تصویر مخربی که هر کدام از ما برای دیگری ارسال می کنیم و جابجا می شویم به معنای موافق بودن با اوست و جزو طرفداران او محسوب می شویم، بنابراین باید به هر ویدئویی برای دیگران ارسال نکنید توجه کنیم. .

مدرسی تاکید کرد: مسئولان استانی هر کاری که ممکن است انجام می دهند و همه کشورها باید برای جلوگیری از تورم و تورم بیشتر تلاش کنند چرا که می دانیم تورم شدنی است.

وی در بخشی دیگر از نماز جمعه این هفته با بیان اینکه اگر بخواهیم به فردگرایی که محصول لیبرالیسم و ​​سرمایه داری است توجه کنیم، می بینیم که آثار زیانبار بسیاری از جمله ترس، توهم، ناامنی و آثار بسیار بد اجتماعی از جمله. . فرهنگ نوع دوستی، از دست دادن عشق به جامعه و کشور و از بین رفتن عطوفت و مهربانی نسبت به یکدیگر در جامعه در حال ایجاد است که همه اینها ارزشمند تلقی می شوند.

وی گفت: یکی از آثار بسیار بد این تفکر گسست نسل ها است و اینکه امروز شاهد این گسست نسل ها در جامعه هستیم تا حدی به دلیل ترویج فرهنگ فردگرایی است چرا که فردگرایی ترویج آزادی هاست. بر عدالت اجتماعی و جامعه.» بسیاری از آثار اقتصادی و زیست محیطی نیز ناشی از همین ویژگی و تفکر در جامعه است.

مدرسی با اشاره به اینکه امام حسن عسگری (ع) مردم را از فردگرایی برحذر می دارد، افزود: فردگرایی در اسلام و روحانیت نیست؛ بلکه در اسلام و روحانیت وجود دارد. ارزش نماز فردی کمتر از جماعت است و حج باید به جماعت انجام شود و در یک کلام می توان گفت که اگر فردگرایی غربی و افراطی را در جامعه شناسایی کنیم قطعا با بحران هویت فردی و اجتماعی مواجه خواهیم شد.

امام جمعه منطقه مرکزی یزد ادامه داد: به همین دلیل اکنون باید واگذاری مسکن با تدابیر ویژه ای انجام شود. ما مخالف اعطای مسکن به زنان بالای 35 سال و مردان بالای 45 سال نیستیم، اما این امر باید با تدابیر بسیار ویژه و برنامه ریزی دقیق انجام شود.

مدرسی در بخشی دیگر از سخنان خود بر لزوم تقویت پارک های علم و فناوری و ایجاد مراکز رشد برای تقویت و ارتقای مهارت های دانش آموزان و فراگیران تاکید کرد و گفت: در صورت موفقیت، استان دیگری با مشارکت دانش آموزان و دانشجویان بسیج می شود. . .

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید