یورگن لوکادیا: ایران دیگر جای من نیست!

یورگن لوکادیا: ایران دیگر جای من نیست!

هواداران پرسپولیس بعدازظهر یکشنبه با خبر شوکه کننده غیبت یورگن لوکادیا در محل تمرین و تصمیم او برای ترک ایران مواجه شدند. او چند روز پیش این تصمیم را گرفت و به طور ناگهانی آن را به یحیی گل محمدی منتقل کرد.

میخوام برم؛ به خاطر فرزندانم

مسئولان باشگاه پرسپولیس که همچنان در هیبت هستند، می گویند لوکادیا در تمام اظهارات خود از فرزندانش نام می برد و می گوید باید در این زمان در کنار آنها باشد. در حالی که در بیانیه باشگاه پرسپولیس عبارت «بیماری همسر» دلیل جدایی او عنوان شده بود، لوکادیا تنها نام فرزندانش را اعلام کرد و گفت که به هیچ عنوان تمایلی به ماندن در ایران ندارد.

معمای همسر مهاجم هلندی

ساعاتی قبل از مطرح شدن موضوع بیماری همسر لوکادیا، او چندین استوری از گشت و گذار با فرزندانش در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد تا مشخص کند که نه تنها در وضعیت حادی نیست، بلکه به نظر نمی رسد که از این بیماری رنج می برد. بیماری خاصی که نیاز به حضور لوکادیا دارد.

لوکادیا و جدایی از همسرش؟

شایعات حاکی از آن است که یورگن لوکادیا و همسرش در شرف جدایی هستند و به همین دلیل او ایران را برای نگهداری از فرزندانش ترک کرده است. همسر لوکادیا او را در اینستاگرام آنفالو کرد و همچنین پس از جدایی این مهاجم هلندی با او به ایران نیامد. در حالی که در ابتدا به همراه فرزندانش یورگن را در سفر به ایران همراهی می کرد.

لوکادیا یکشنبه نرفت اما…

دیشب به نظر می رسید که لوکادیا قرار است ایران را به مقصد استانبول و سپس کشورش ترک کند، اما این اتفاق نیفتاد. خبرگزاری فارس گزارش داد که او به فرودگاه رفت و برگشت و مسئولان باشگاه پرسپولیس معتقدند این بازیکن به دلیل مجوز کار و مسائل مالیاتی نمی تواند ایران را ترک کند. اما او همچنان می گوید که قصد دارد ایران را ترک کند.

حتما میرم شاید برای همیشه

خود نماینده لوکادیا در گفتگو با رضا درویش اعلام کرد که باید ایران را ترک کند. او به صراحت اعلام کرد که رفتنش از ایران می تواند قطعی باشد و از پرسپولیس جدا شود و حالا تنها مشکلش رسیدن به فرزندانش است. بنابراین بسیاری کار او در پرسپولیس را تمام شده می دانند.

پرسپولیس: بدون درخواست

یورگن لوکادیا که در ابتدای ورودش به پرسپولیس حقوق می گرفت، دو بار از سوی شهرپوشان پرداخت شد و به گفته مدیران باشگاه پرسپولیس هیچ مطالبه ای از این تیم ندارد. این مهاجم یک میلیون یورویی حدود 30 درصد از مطالبات خود را دریافت کرده است که رقم خوبی است و به عبارتی به گفته باشگاه پرسپولیس نمی تواند به صورت یک طرفه قرارداد را فسخ کند.

آیا لوکادیا امروز ایران را ترک می کند؟

باشگاه پرسپولیس معتقد است لوکادیا به دلیل داشتن مجوز کار و قراردادی نمی تواند ایران را ترک کند. او همچنین مالیات خود را پرداخت نکرده است. با این حال لوکادیا قصد دارد امروز تهران را به مقصد کشورش ترک کند و برخلاف شایعات، مشکل او با پرسپولیس حل نشده است. رضا درویش صبح دوشنبه آخرین تلاش خود را برای حفظ آقای گل از پرسپولیس انجام داد. تلاشی که حتی در لحن مدیران پرسپولیس امیدوارکننده به نظر نمی رسد.

دیدگاهتان را بنویسید