یکی از اعضای فوتبال شورای شهر تهران در راه پرسپولیس؟

یکی از اعضای فوتبال شورای شهر تهران در راه پرسپولیس؟

حبیب کاشانی اگرچه مدیر شهرداری و در حال حاضر یکی از اعضای شورای شهر تهران است اما به عنوان یک فوتبالیست نیز شناخته می شود. او که سال ها هدایت پرسپولیس و همچنین هدایت باشگاه سایپا و تیم ملی امید را بر عهده داشت، امروز در دیداری دوستانه و دوستانه پیشکسوتان فوتبال شرکت می کند.

کاشانی در حاشیه این دیدار دوستانه به یاد حاج قاسم سلیمانی گفت: همه اقشار جامعه نسبت به سردار سلیمانی احساس وظیفه دارند. ورزشکاران هم عقب نمانده اند و امروز احساس کردند با برگزاری یک نشست نمادین بدهی و بدهی خود را به شهید سلیمانی پرداخت خواهند کرد.

وی با اشاره به تجلیل از فوتبالیست های ارمنستانی در حاشیه این دیدار تاکید کرد: همزمان با سال نو میلادی جشن هفت فوتبالیست ارمنستانی به ریاست آقای چمران رئیس شورای شهرداری قبل از شروع بازی برگزار شد. . امیدوارم در مناسبت های مختلف این اتفاقات بیفتد و جامعه ورزش بتواند به مقام شهدا ادای احترام کند.

مدیرعامل سابق پرسپولیس درباره وضعیت استقلال و پرسپولیس و حذف این دو تیم از لیگ قهرمانان آسیا گفت: من هم به اندازه هواداران علاقه مند هستم و موضوع را دنبال می کنم. خواهش من این است که مسئولان قبل از قطعی شدن حذف از آسیا به جامعه ورزش و هواداران شوک وارد نکنند. این مسیر فوتبال جهان است و بخش خصوصی باید وارد شود و خصوصی شود.

کاشانی در ادامه سخنان خود اینگونه بیان کرد: تا جایی که یادم می آید، هیئت دولت از سال 1376 با خصوصی سازی این دو باشگاه موافقت کرده و بیش از 20 سال است که هیچ اتفاقی نیفتاده است. تمام وزرایی که به قولشان آمدند فصل به فصل به وعده و قولشان عمل نکردند و دوره شان تمام شد و اتفاقی نیفتاد. امیدوارم در این مدت آقای سجادی که از جامعه ورزش هستند از فرصت برای واگذاری دو باشگاه استفاده کنند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا در مورد مدیرعامل پرسپولیس صحبت کرده است یا خیر، گفت: نه، دو سه هفته پیش با آقای سجادی بودیم که در مورد دانشگاه پسرم و سرپرستش بحث می کرد اما من در مورد پرسپولیس صحبتی نکردم. .

کاشانی در خصوص درخواست داریوش مصطفوی از رئیس جمهور مبنی بر پرداخت 500 میلیون یورو به فدراسیون فوتبال گفت: از جزئیات 500 میلیون یورو اطلاعی ندارم اما به نظرم رقم معقولی نیست. من در این زمینه کارشناس نیستم اما دوستانی که آمدند و کاندیدای ریاست فدراسیون فوتبال شدند از همه مشکلات آگاه بودند. اگر نمی دانستند بد است، بدون اینکه بدانند در انتخابات شرکت کردند و اگر می دانستند باید راه حلی داشته باشند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: باید با تصمیماتی که در ذهن دارند و به دوستان در مجلس و رسانه ارائه کرده اند، این فرصت را به دوستان بدهیم تا به عهد خود عمل کنند. این دوستان باید هر کاری که می توانند انجام دهند تا فوتبال ادامه داشته باشد و شاهد صعود تیم ملی به جام جهانی عراق باشند.

دیدگاهتان را بنویسید