یکی از مسیرهای بین المللی دسترسی به اینترنت که از اوکراین می گذرد قطع شد/ انتظار داریم این وقفه از ابتدای بحران اوکراین


ساعت: 12:22
تاریخ انتشار: 1400/12/15
کد خبر: 1813358

عیسی زارع پور وزیر ارتباطات در صفحه شخصی خود در شبکه های اجتماعی نوشت: همانطور که همکارانم گزارش دادند یکی از مسیرهای دسترسی بین المللی اینترنت که از اوکراین می گذرد قطع شده و بخشی از پهنای باند بین المللی کاهش یافته است که این امکان در ساعات شلوغی وجود دارد. بی نظمی

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ وزیر ارتباطات گفت که از ابتدای بحران اوکراین امکان قطع ارائه پهنای باند بین‌المللی از طریق این کشور را پیش‌بینی کرده‌ایم و از برنامه‌هایی برای ایجاد ظرفیت جایگزین خبر دادیم.

حدود ساعت 18، بخشی از ظرفیت اینترنت بین المللی این کشور که از طریق مخابرات روسیه از طریق اوکراین تحویل داده می شد، قطع شد.

این ظرفیت که حدود 400 گیگابایت است، منجر به کاهش ارتباطات در کشور شده است و وزارت ارتباطات اعلام کرد که به دلیل ادامه وقفه در شبکه از مسیرهای بین المللی اوکراین، در حال برقراری اتصالات جایگزین از طریق شبکه های دیگر است.

در همین رابطه عیسی زارع پور وزیر ارتباطات در صفحه شخصی خود در شبکه های اجتماعی نوشت: همانطور که همکارانم گفتند یکی از مسیرهای بین المللی تامین اینترنت از کشور اوکراین قطع شده و بخشی از پهنای باند بین المللی کاهش یافته است. ساعات اوج مصرف می تواند منجر به وقفه شود.

وی افزود: ما از ابتدای بحران در اوکراین این را پیش‌بینی می‌کردیم و به دلیل زمان لازم برای تامین ظرفیت جدید، بلافاصله به همکارانم در شرکت ارتباطات زیرساخت اعلام کردم که برای ظرفیت جایگزین اقدام کنند و این به سرعت در حال انجام است. گفت. .

وزیر ارتباطات تاکید کرد: متنوع سازی منابع و مسیرهای تامین اینترنت بین المللی و تامین ظرفیت پشتیبانی از این قبیل موارد از سیاست های دولت مردمی است که با جدیت در حال پیگیری است.

انتهای پیام/

منبع: مهر

دیدگاهتان را بنویسید