یک درمانگاه 24 ساعته در روستا وجود دارد


ساعت: 11:51
تاریخ ارسال: 05/10/1401
کد خبر: 1887036

برگزاری جلسه هماهنگی کادر پزشکی بازی های کشورهای اسلامی

جلسه هماهنگی کادر پزشکی بازی های کشورهای اسلامی برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، جلسه هماهنگی کادر پزشکی اعزامی به بازی های همبستگی کشورهای اسلامی با حضور رئیس و دبیر فدراسیون پزشکی برگزار شد.

در این جلسه غلامرضا نوروزی رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی به تجربه موفق فدراسیون پزشکی ورزشی در رویدادهای بزرگ بین المللی اشاره کرد و اطمینان داد که دست اندرکاران پزشکی ورزشی در این بازی ها که از روزهای آینده در قونیه آغاز می شود، خواهند درخشید. بوقلمون.

نوروزی گفت: مفتخرم که مسئولان ارشد ورزش کشور بار دیگر به فدراسیون پزشکی ورزشی اعتماد کردند و پوشش پزشکی بازی های همبستگی کشورهای اسلامی را به فدراسیون پزشکی ورزشی سپردند، اتفاقی بزرگ و مهم با هدف وحدت.” در حد امکان بین ورزشکاران مسلمان و کشورهای اسلامی راه اندازی می شود و امیدواریم بتوانیم به وظیفه مهمی که بر عهده ما گذاشته شده است، مانند رویدادهای بین المللی قبلی مانند بازی های المپیک و بازی های آسیایی افتخار کنیم.

دبیر فدراسیون پس از استماع گزارش مجموعه اقدامات انجام شده توسط اردیبهشت ماه، رئیس پزشکی ورزشی فدراسیون خاطرنشان کرد: روحیه تلاش، همدلی و انسجام کادر پزشکی اعزامی به این بازی ها قابل تقدیر است و امیدواریم بتوانیم در طول بازی ها با همین قدرت و پشتکار همکاران ما می توانند به کاروان های اعزامی به بازی ها خدمت کنند.

نوروزی در خصوص موضوع مبارزه با دوپینگ خاطرنشان کرد: از ملی پوشان عزیز انتظار داریم مانند همیشه محتاط بوده و قبل از مصرف احتمالی هر گونه دارو و مکمل، از همکاران فدراسیون خود مشاوره لازم را دریافت کنند تا ضرری از آن وارد نشود. هیچ نظری در مورد آنها و ورزش ایالتی وجود ندارد.


فروردین: درمانگاه 24 ساعته فدراسیون پزشکی ورزشی در دهکده بازی های اسلامی راه اندازی می شود.

اشکان اردیبهشت دبیر فدراسیون پزشکی ورزشی گزارشی از مجموعه اقدامات و تدابیر در نظر گرفته شده برای پوشش پزشکی بازی های همبستگی کشورهای اسلامی ارائه کرد و اظهار داشت: تیم اعزامی فدراسیون پزشکی ورزشی طبق برنامه و برای اطمینان بیشتر کار خواهد کرد. بیشترین – خدمات خوب کاروان اعزامی کشورمان.

اردیبهشت افزود: برنامه ریزی های لازم برای ارائه خدمات پزشکی در این بازی ها از مدت ها قبل انجام شده و خوشبختانه امروز در آستانه اعزام تیم پزشکی تمامی اقدامات لازم انجام شده است و امیدواریم با کمک مسئولان برگزار کننده، مکان مناسبی برای راه اندازی کلینیک 24 ساعته فدراسیون پیدا شود و برگزاری بازی ها برای تسهیل مراقبت های پزشکی و توانبخشی لازم برای ورزشکاران ملی مورد توجه قرار گیرد.

دبیر فدراسیون پزشکی ورزشی یادآور شد: داروها، اقلام و تجهیزات پزشکی مورد نیاز کلینیک در تهران تهیه می شود تا همکاران ما در قونیه با خیالی آسوده امور تخصصی خود را انجام دهند.

اردیبهشت در پایان گفت: وی معتقد است که اعضای تیم پزشکی اعزامی به این رویداد از بهترین و با تجربه ترین همکاران فدراسیون پزشکی ورزشی هستند و اطمینان داد که فدراسیون پزشکی ورزشی مانند مسابقات بین المللی گذشته، یک مسابقه را انجام خواهد داد. نقش موثری در بازی های قونیه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید