یک زوج وحشتناک مقابل استقلال و پرسپولیس شکل می گیرد!

اسدی پس از فصل ناموفقی که در پرسپولیس سپری کرد، سال گذشته به تراکتورسازی پیوست و به یکی از بهترین بازیکنان لیگ بیست و دوم این تیم تبدیل شد. پاکو هامس این بازیکن را از خط هافبک به خط حمله منتقل کرد و تنها پس از سال ها در این پست جدید شکوفا شد.

اسدی آنقدر در خط حمله جا افتاد که حتی تا آستانه آقای گلی در لیگ برتر هم رسید. این بازیکن فصل گذشته در 28 بازی برای تراکتورسازی به میدان رفت. 26 بازی به عنوان دستیار اصلی و 2 بار به عنوان بازیکن ذخیره، 15 بار به عنوان مهاجم و 11 بار به عنوان هافبک. مجموع دقایق بازی اسدی در آن 28 بازی 2308 دقیقه بود و در این دقایق 11 گل و 2 پاس گل به ثمر رساند.

این بازیکن میانگین 2.6 شوت و 1.3 پاس کلیدی در هر بازی داشت که آمار بسیار خوبی برای یک مهاجم است. علاوه بر این با استفاده از قد مناسب خود موفق به ثبت 4.1 نبرد هوایی در هر بازی شد و یکی از بهترین های این بخش بود. میانگین امتیاز رضا اسدی در فصل گذشته در سایت متریکا 7.44 بود که چهارمین بازیکن برتر فصل گذشته بود. در جدول امتیازات متریک تنها 3 بازیکن (شهریار موگانلو، مهدی قائدی و مهدی ترابی) در فصل گذشته امتیازات بالاتری نسبت به اسدی کسب کرده اند و جالب اینجاست که سرکرده این جدول (مگانلو) هم اکنون در همان باشگاه و پستی قرار دارد اسدی.

بهترین نتیجه اسدی در فصل گذشته در دیدار مقابل ذوب آهن بود که هر 3 گل تیمش را به ثمر رساند و با این هت تریک امتیاز کامل 10 از 10 را به دست آورد و در بازی برگشت با نفت آبادان به ترتیب 8.05 و 9.37 امتیاز کسب کرد. و بیشترین امتیاز او بعد از آن 10 است. جالب اینکه در شکست سپاهان مقابل تراکتور که نقش مهمی در شکست سپاهان داشت، رضا اسدی برای تراکتورسازی گلزنی کرد و چهارمین نتیجه خوب فصل گذشته خود را در همان بازی به دست آورد. بازی همه اینها قبل از فصل رضا اسدی در پرسپولیس وضعیت بدی داشت و میانگین نمرات او در طول فصل از 6.35 فراتر نمی رفت.

رتبه اسدی در بین تمامی بازیکنان این فصل پایین ترین رتبه یعنی 237 بود و اسدی در فصل گذشته با 233 پله صعود به رتبه چهارم رسید. او از امروز در تمرینات سپاهان حضور خواهد داشت و باید دید شهریار مغانلو آقای گل فصل گذشته در سپاهان می ماند یا خیر.

یک زوج وحشتناک مقابل استقلال و پرسپولیس شکل می گیرد!

به مهاجمان حمله کنید

در شرایطی که شایعات زیادی مبنی بر پیوستن رضا اسدی به استقلال و پرسپولیس به گوش می رسید، سرانجام این بازیکن در تور طلایی پوشان اصفهانی سقوط کرد و سپاهانی شد. اسدی چهارمین خرید سپاهان برای لیگ بیست و دوم است. به غیر از پیام فراش که بعد از پیوستن قرازی به سپاهان حالا بازیکن قطعی این تیم است، 3 بازیکن دیگر سپاهان در خط حمله خریداری شدند.

زردها قبل از اسدی با کاوه رضایی و رضا شکاری به توافق رسیدند تا همه این بازیکنان در خط حمله به شهریار مقانلو اضافه شوند و ترافیک زیادی در این منطقه ایجاد شود. البته تا 2 فصل پیش پست اصلی رضا اسدی هافبک دفاعی بود اما پاکو حامز او را در تراکتور به خط حمله آورد و قابلیت های فنی جدید این بازیکن مشخص شد.

او اکنون به عنوان دومین گلزن برتر فصل گذشته به سپاهان منتقل شده و بعید است ژوزه مورایس قصد داشته باشد از این بازیکن در پستی غیر از مهاجم استفاده کند. به این ترتیب فصل آینده رقابت جدی در خط حمله طلایی پوشان وجود خواهد داشت و قطعا باید چند بازیکن گران قیمت این تیم را روی نیمکت ببینیم.

دیدگاهتان را بنویسید