یک مرکز تماس برای صاحبان مشاغل اینترنتی با دولت ایجاد کنید


ساعت: 11:26
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۲۹
کد خبر: 1918991

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: در ادامه اجرای آیین نامه حمایت از کسب و کارهای اقتصاد دیجیتال، سایت و مرکز تماس مرتبط با این طرح به عنوان پل ارتباطی بین صاحبان بسترهای واجد شرایط، صاحبان مشاغل فعال در پلتفرم پلتفرم های واجد شرایط و کاربران مرجع ارائه دهنده این پلتفرم ها با دولت راه اندازی می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در کانال شخصی خود در یکی از پیام رسان های داخلی درباره سامانه 1649 و مرکز تماسی که روز گذشته ارائه شد، نوشت: پس از اجرای آیین نامه حمایت از کسب و کارهای اقتصاد دیجیتال، سایت و مخاطب مرکز مرتبط با این طرح برای پر کردن شکاف بین صاحبان پلتفرم‌های واجد شرایط، صاحبان مشاغل فعال در پلتفرم پلتفرم‌های واجد شرایط و مصرف‌کنندگانی که به آن پلتفرم‌ها با دولت مراجعه می‌کنند، طراحی شده است. هر کاری که می توانید برای حمایت از کسب و کارهای دیجیتال انجام دهید. ما می دهیم

از این پس فعالان این حوزه می توانند برای دریافت آخرین اطلاعات از بسترهای درگیر در اجرای این طرح و حمایت های مختلف که از وظایف دستگاه های اجرایی است به سایت www1649.ir مراجعه و یا با شماره 1649 تماس بگیرند. همچنین در سامانه مذکور امکان ثبت شکایات کاربران از پلتفرم های مشمول حمایت و یا حتی شکایات پلتفرم هایی از دستگاه های اجرایی که در روند اجرای مصوبه حمایت از کسب و کارهای اقتصاد دیجیتال شکست خورده اند نیز وجود دارد.

البته لازم به ذکر است که اطلاعات و محتوای این سامانه با روند اجرای طرح حمایت از کسب و کار اقتصاد دیجیتال به تدریج غنی شده و انشاالله در آینده نزدیک به مرجع تخصصی در این زمینه تبدیل خواهد شد. . ما تجارت دیجیتال انجام می دهیم. این اطمینان را به صاحبان مشاغل فعال در فضای مجازی و کاربران آنها، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و سایر نهادهای مسئول در این پروژه می دهم تا هر چه بهتر و دقیق تر این آیین نامه را اجرا کنند. کار خواهند کرد.

دیدگاهتان را بنویسید