یک پزشک خصوصی با درآمد میلیاردی نمی تواند به فکر محرومان بخش دولتی باشد

ساعت: 09:52
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۱
کد خبر: 1799622

یکی از اعضای کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: سوال من از وزیر و نمایندگان این است که آیا فردی که درآمد چند صد میلیاردی از خارج از کشور دارد و کلینیک یا بیمارستان خصوصی دارد و خارج از تعرفه کار می کند، آیا الان سیستم را در اختیار دارد. دستانش.” چهارشنبه؟

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مسعود پزشکیان، وزیر بهداشت، عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی روز سه‌شنبه (۲۱ آذرماه) در تشریح سوال خود از بهرام عین‌الهی گفت: «کسانی که در بیمارستان‌ها یا کلینیک‌های خصوصی کار می‌کنند نمی‌توانند سیستمی و دولتی باشند. سازمان.

وی ادامه داد: اولویت این نظام کمک به محرومان و مستضعفان است همانطور که مقام معظم رهبری می فرمایند باید ساختاری ایجاد شود که بیماران فقط با بیماری و درد مقابله کنند نه چیز دیگری.

یکی از اعضای کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: سوال من از وزیر و نمایندگان این است که آیا فردی که درآمد چند صد میلیاردی در خارج از کشور دارد و کلینیک یا بیمارستان خصوصی دارد و خارج از تعرفه کار می کند و آیا الان این سیستم را در اختیار دارد یا خیر. دستها.” چهارشنبه؟

پزشکیان گفت: هرکس می خواهد به مردم خدمت کند باید خودش اصلاح طلب باشد، این اصلاح باید در رفتارش باشد، پیشنهاد بدهیم من نمی گویم به آنها خدمت داده نشود چون سرمایه های اینها هستند. کشور اما اولویت این نظام محرومان و مستضعفان هستند، چون همین مردم انقلاب کردند و برای آن خون دادند، فردی که در خارج از کشور و تمام وقت کار می کند نمی تواند به فکر محرومان باشد.

وی گفت: زمانی که منافع ما به خطر می افتد از افرادی استفاده می کنیم که منافع ما را به خطر نمی اندازند که این غیر قابل قبول است و به نظر من جناب وزیر از کسانی استفاده می کنیم که تمام وقت هستند و قراردادی با خارج ندارند. . تعداد این افراد کم است.»

این نماینده مجلس گفت: چرا تا زمانی که رهبر معظم انقلاب صراحتاً دستور اجرای آن را داده اند، عوارض گمرکی اتفاق نمی افتد؟ کار خودت را انجام ندادی؟ زیرا اراده ای برای آن وجود ندارد.

پزشکان افزودند: وقتی فردی خارج از منزل بیمارستان یا درمانگاه خصوصی دارد و خارج از تعرفه از افراد پول دریافت می کند، آیا می تواند نظام دولتی را اصلاح کند و به محرومان کمک کند؟ خیر، زیرا فروشگاه شما در بیرون مشکل دارد که غیرقابل قبول است.

در جریان …

دیدگاهتان را بنویسید