۱۸ آذر پاسخی به ندای رهبر انقلاب «به جهنم ناصر یانصرانی» بود.


ساعت: 15:31
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۱۰/۱۰
کد خبر: 1921096

عزیزی گفت: مردم در 18 دی ماه بدون شک از آرمان های انقلاب دفاع کردند و به ندای رهبر انقلاب که ناصر یانسرنی را هل می دهم پاسخ دادند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ نایب رئیس اول کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در گفت و گو با خبرنگار پایگاه تحلیلی و اطلاع رسانی صبح زاگرس حماسه روز نهم را مظهر اقتدار، عزت و بصیرت مردمی دانست که تا پای جان برای حفظ جان باختند. مبانی اسلام و آرمان های انقلاب و با صدای بلند در برابر دشمنان اسلام به پا خاستند و گفتند: این روز، روز تشخیص و راستگویی مردم ایران اسلامی و تشخیص حق از باطل است.

ابراهیم عزیز با تاکید بر اینکه در حماسه 18 آذر به جریان های بیداری اسلامی در جهان شوک و حرکت داد، زیرا قیام 88 بسیاری از جریان های پنهان و آشکار دشمن ایران و جهان را رسوا و رسوا کرد، افزود: حماسه بزرگ 9 دسامبر نباید باشد. او آن را صرفاً یک حرکت موضعی و سیاسی می دانست. این روز حماسه عاشورا و نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی و برگ زرینی در افتخارات ملت بصیر ایران در استقلال و عزت است.

وی با اشاره به اینکه مردم ایران در 18 دی 88 پاسخ «جهنمی ناصر یانصرانی» رهبر انقلاب را دادند و بدون هیچ تردیدی از آرمان های انقلاب اسلامی دفاع کردند، تصریح کرد: این قیام تحت عنوان جعلی و جعلی است. به نام دفاع از اراده مردم با حمایت و مداخله مستقیم بیگانگان با هدف آسیب رساندن به ارزش ها، اعتقادات و آرمان های ملت ایران شکل گرفت.

نماینده مردم شیراز در خانه ملت با بیان اینکه در تاریخ انقلاب اسلامی روزهای متعددی وجود دارد که نماد ایثار و شهادت است، خاطرنشان کرد: مردم ما همیشه نشان داده اند که اگر متعصبان، مستکبران و مستکبران جهان می خواهند با آرمان ها و ارزش های آن مقابله کنند، یقیناً همین طور است، ملت با تمام جهان خود مقابله خواهد کرد. این مردم در 4 دهه انقلاب نشان دادند که برای حفظ آرمان های انقلاب اسلامی از هیچ کوششی دریغ نمی کنند و این یکی از مهمترین دلایل ماندگاری حماسه 18 دی در تاریخ انقلاب اسلامی است. .

عزیزی در پایان با اشاره به اینکه امروز هم نباید فکر کنیم مشکلات اجتماعی و اقتصادی فراموش شده است، این مشکلات باید توسط مسئولان پیگیری و به سرعت حل شود، گفت: با وجود همه مشکلات اقتصادی و معیشتی کشور، با حمایت مدافعان امنیت و مدافعان حرم در اقصی همه نقاط جهان برای نابودی نظام سلطه متحد شده اند، امیدواریم دشمن از حضور حماسی مردم در حماسه نهم دی درس بگیرد و دیگر نگیرد. رویای مقابله با این مردم غیور.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید