دانشجویان در میدان مجازی دشمن ندای انقلاب را سر می دهند

زمان: 09:31
تاریخ انتشار: 1300/09/16
کد خبر: 1790168

روح الله نباتی با اشاره به اینکه امروز استکبار جهانی با بهره برداری از ده ها شبکه ماهواره ای فارسی زبان از فضای مجازی علیه انقلاب استفاده می کند، گفت: عملیات.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ روح الله نباتی کارشناس رسانه و فضای مجازی در گفت و گو با خبرنگار ما با بیان اینکه امروز استکبار جهانی با انجام عملیات روانی در جامعه در حال پیشروی است، گفت: نمونه ای از این عملیات روانی در مقاطع مختلف از جمله جنگ است. جهان و امروزه استفاده از رسانه و فضای مجازی میزان موفقیت خواسته های دشمن را دوچندان کرده است.

وی با تاکید بر اینکه استکبار جهانی تا حد زیادی از فضای مجازی سوء استفاده می کند، افزود: نمونه این بهره وری فعالیت ده ها شبکه ماهواره ای فارسی زبان است که علیه ایران اسلامی و انقلاب مطالبی پخش می کنند.

این کارشناس رسانه و فضای مجازی ادامه داد: در حالی که برای همین شبکه های ماهواره ای که مردم می خواهند ببینند باید پول بدهند، به راحتی و رایگان در اختیار ایرانی ها قرار می دهند، اینجا باید در رایگان بودن آنها شک کنیم.

وی با اشاره به قدرت و تاثیرگذاری رسانه ها گفت: استکبار جهانی از رسانه به عنوان یک شبکه اجتماعی به خوبی استفاده کرده و با موبایل و اینترنت و افکار عمومی در اعماق روح و روان جامعه و خانواده های ایرانی نفوذ کرده است. “

نباتی با یادآوری اینکه زمانی که دشمن نتوانست ملت ایران را با جنگ سنگین ضربه بزند به جنگ نرم روی آورد و در این جنگ در بستر شبکه های اجتماعی به اهداف خود رسید، افزود: نرم افزارهای اجتماعی و هوشمندتر و هوش مصنوعی به اهداف خود رسیده است. اهداف

وی با اشاره به آستانه روز دانشجو که روز ضد آمریکایی نیز محسوب می شود، گفت: رهبر معظم انقلاب فرمودند که اگر رهبری بودم مسئولیت فضای مجازی را بر عهده می گرفتم و این فضا به همان اندازه اهمیت دارد که انقلاب اسلامی».

این کارشناس رسانه و فضای مجازی تاکید کرد: امروز دانش آموزان باید هوشمندانه و آگاهانه وارد فضای مجازی شوند تا ندای انقلاب اسلامی را به گوش جامعه برسانند و سدی در مقابل عملیات رسانه ای دشمن شوند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید