۷۲ آشپزخانه حسینی برای تهیه غذا برای نیازمندان باز است


ساعت: 09:53
تاریخ ارسال: 05/10/1401
کد خبر: 1886989

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی گفت:

مجید الهی راد در مراسم افتتاح 72 آشپزخانه غذای حسینی با بیان اینکه این آشپزخانه ها برای طبخ غذای نیازمندان در نظر گرفته شده است، گفت: طرح غذای حسینی برای تهیه، طبخ و توزیع غذای گرم با کمک خیرین و مراکز خیریه اجرا می شود. استان.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش عصرترک، مجید الهی راد مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی با بیان اینکه امسال نیز مانند سال های گذشته 72 آشپزخانه حسینی برای طبخ غذای نیازمندان در نظر گرفته شده است، افزود: سفره حسینی. طرح با هدف تهیه طبخ و توزیع غذای گرم با کمک خیرین و مراکز خیریه استان انجام می شود.

وی با بیان اینکه این آشپزخانه تا پایان ماه محرم و صفر در استان راه اندازی می شود، گفت: سال گذشته 850 هزار بسته غذای گرم و 7 هزار و 500 بسته غذایی در قالب طرح اطعام حسینی و احسان بین نیازمندان استان توزیع شد. حسینی.



الهی راد تصریح کرد: امیدواریم امسال با مشارکت خوب و کمک خیرین عزادار حسینی، مساجد و هیئت های مذهبی بتوانیم غذای گرم و بسیاری از سبدهای کالا را بین نیازمندان توزیع کنیم.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) با اشاره به اینکه خیرین نیک اندیش می توانند با کمک حضوری به نیازمندان در طرح اطعام حسینی شرکت کنند، افزود: خیرین می توانند با شماره گیری کد دستوری *8877*058 و یا واریز وجه نقد اقدام کنند. . جهت شرکت در این طرح با شماره کارت مجازی 6037997950030610.


طرح سفره حسینی یک کار جهادی و فرهنگی است

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی همچنین با اشاره به اینکه طرح سفره حسینی یک کار جهادی، فرهنگی و دینی است، تصریح کرد: امام حسین(ع) برکات زیادی برای ما داشت و اکنون بسیاری از محرومان از برکات سفره ایشان بهره مند می شوند. ، هستند.

حجت الاسلام نوری در ادامه طرح اطعام حسینی را افتخاری در خدمت به نیازمندان خواند و گفت: ماه محرم و صفر ترویج دین، ارزش ها و افزایش انگیزه برای خدمت است.

وی از مجموعه ها، هیئات مذهبی، خاسین ها و تکایانی که به طور مستقل در طرح سفره حسینی وارد خدمت شدند، قدردانی کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید