10 میلیون سهام عدالت باقی مانده در سال آینده اجرا می شود

ساعت: 12:05
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۶
کد خبر: 1800928

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: 20 میلیون باقیمانده از اقدامات قضایی داریم و در نظر داریم در سال آینده برای 10 میلیون نفر سهام عدالت برقرار کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ گلمرضا مرحبا، سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس، دلیل عدم وجود سهم عادلانه در لایحه بودجه را اینگونه عنوان کرد: درآمد دولت و پروژه های عمرانی.

با سلام با تاکید بر تفکیک سهام قضایی از بودجه از رایزنی در مجلس برای ایجاد سهام قضایی برای بازماندگان خود خبر داد.

علی اکبر حیدری، سخنگوی انجمن صنفی شرکت‌های سرمایه‌گذاری سهام استانی، گفت: احتمالاً نیازی به بودجه برای این کار نخواهد بود، زیرا در سال‌های اخیر منابع قابل توجهی از سهام کسر شده و به صورت سهام برگشت داده شده است. دولت. سهام می تواند در قالب یک انتقال سیستماتیک ساخته شود، می تواند برای بازماندگان استفاده شود.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه بر اساس آمارها 20 میلیون باقیمانده از اقدامات قضایی داریم و در نظر داریم در سال آینده به منابع 10 میلیون نفر نگاه کنیم و سهام عدالت را تثبیت کنیم.

دولت دوازدهم با اعلام اینکه ثبت سهام عدالت به پایان رسیده و امکان پذیرش پرونده جدید وجود ندارد، کار خود را تعطیل کرد.

مرحبه گفت: «ما در تلاش هستیم تا حقوق پایمال شده بقایای عدالت را از طریق منابع پایدار تأمین کنیم.

نق زاد نایب رئیس مجلس با بیان اینکه اگرچه اصل هدفمندی یارانه ها و استقلال بودجه از نفت درست بود، اما در اجرای آن نتیجه موفقیت آمیزی نداشتیم، گفت: باید بقایای عدالت توزیع شود و همچنین بر ارزش افزوده افزوده شود. سهام عدالت مجلس آمادگی دارد در این زمینه کمک کند.

سخنگوی انجمن صنفی شرکت های سرمایه گذاری سرمایه استانی نیز گفت: پرداخت سهام بازماندگان از برنامه دولت جدید است و پیگیر هستیم که در اسرع وقت موضوع تعیین تکلیف شود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

دیدگاهتان را بنویسید